אסטרולוגיה - עוזי הכהן

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('d0056ee8-dc57-418b-ac5b-3eb7fcb005a2','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('d0056ee8-dc57-418b-ac5b-3eb7fcb005a2','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,true,33873,'Image','');},7]]);})

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 15/04/16 ועד 21/04/16

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

 

 

טלה:

השבוע על בני מזל טלה להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה. בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר. זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. שבוע טוב והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו! 

 

שור:

המתנה, ציפייה ישיבה על הגדר ואו נטילת פסק זמן קצר עד שדברים יקרו זו תכליתו של השבוע הקרוב.. בתוך תוככם לא טוב לכם כול ההמתנה מורטת העצבים והייתם רוצים שדברים שמתרחשים בחייכם, יסתדרו בצורה אחרת. הקלפים מראים שבשבוע זה התחושה הפנימית שלכם משדרת אותות של הזהרה שמישהו אינו נוהג אתכם ביושר. נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת. הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים יוצרים תחושה של חוסר ודאות ואינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. כמו כן, פניה לייעוץ והכוונה עשויה להאיר את עיניכם. בעבודה: חשש וחוסר ודאות מרחפים באוויר . נתינת אימון עיוור באדם אחר שידאג לכם או יסדר בשבילכם דבר מה, עלולה לאכזב. לאלו מכם שאיבדו את מקום עבודתם, ממליצים הקלפים לקחת פסק זמן למנוחה לפני שאתם ממהרים לשוב ולחפש עבודה זוגיות: ריחוק שנוצר עקב קצרים בתקשורת, מציב את זוגיותכם בעמדת המתנה. חשוב לי לומר שישיבה ממושכת על הגדר לא תביא מזור ועליכם לטפל בנושא בנחישות וברגישות. שבוע טוב והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אומרים שה' נותן את הכוח עם הניסיון" או כמו שסבתא שלי עליה השלום הייתה אומרת : "אלוהים לא שולח למישהו משהו שלא יוכל להתמודד איתו". הכוונה היא לא רק לכוח הפיסי והנפשי, אלא גם לכל הפרטים הרבים והשונים שקשורים בניסיון החיים כמו התחשבות וגמישות במקום העבודה או בזוגיות, חברים טובים, סימנים בדרך ועוד...

תאומים:

המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של נתינה וקבלה. (הצורך להושיט עזרה או לחילופין לקבל עזרה) רבים מבני מזל תאומים ימצאו את עצמם ניצבים מצד כזה או אחר של מתרס העזרה. חשוב לדעת, שנתינה היא אחד מהגורמים העיקריים לאושר. כדי לקטוף את פירותיה האמיתיים של הנתינה, אנחנו צריכים לא לצפות להם. נתינה לשם נתינה, ברוחב לב, מתוך רצון כן לתת, לעשות ולעזור, היא המפתח האמיתי לקבלה והגשמה של כל חלום. בעבודה: זהו שבוע די אפרורי ושגרתי וגם על זה צריך להגיד ברוך השם. שיפור כזה או אחר בתנאי העבודה נראה באופק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי כתוספת שכר או כמענק חד פעמי. זוגיות: זוגיותכם מונוטונית וכבדה. תהליך זה הוא סימן ברור להעדר רומנטיקה ורוחניות. מהמקום הזה, הנטייה לוויכוחים על רקע חומרי הולכים וגוברים. עצרו לרגע וחשבו! אולי במקרה הזה אתם הם אלו שנמצאים בצד שצריך לקבל עזרה? זכרו! מי שמפחד לקבל  מאחרים ומהעולם, מנתק את שרשרת האנרגיה ובעצם מעשה זה, הוא אינו תורם לפתירת הקושי מולו הוא מתמודד. כספים: הצורך בקבלת הלוואה שתעזור לכם להתאפס ולהתאזן מבחינה כלכלית הופך מוחשי יותר. פעילות נחושה מצדכם ולקיחת אחריות תאפשר לכם להשיג את הכסף הדרוש. שבוע מבורך והשם אתכם יחבק וינחם וייתן לכם את כול מבוקשכם.

הכוונה רוחנית: כשהיום נגמר, בין אם היה לכם יום מעולה, ובין אם היה לכם יום מתסכל, לפני שתלכו לישון, ערכו עם עצמכם שיחת עידוד קצרה בה תבטיחו לעצמכם שמחר תיצרו בעבורכם יום נפלא.

 

סרטן:

מחויבות חדשה שלקחתם על עצמכם גורמת לדאגה ולהיסוסים. ניתן לומר שנסיבות חיצוניות כגון עבודה, בן זוג או דעות קדומות הן אלו שכובלות ומגבילות אתכם והדבר מונע מכם את תחושת השלמות והנחרצות לגבי המחויבות אותה לקחתם על עצמכם. עליכם לדעת ולהבין כי התהליכים אותם עברתם בתקופה האחרונה הכשירו אתכם ונתנו לכם את הכלים הדרושים ואת היכולת להתמודד בהצלחה עם כל מכשול אשר יצוץ בדרככם. כעת עליכם להוכיח כי אתם אכן זכאיים לעליית שלב כזה או אחר בחייכם. עליכם לדעת שרק אתם אחראיים למצבכם ורק בידיכם היכולת לשנות. התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח להשתחררות מהכבלים אשר מונעים מכם לממש את ייעודכם השנה. עבודה: התחושה שמקום עבודתכם "חונק" אתכם אינה זרה לכם ורבים מכם מפנטזים בליבם על שינוי מקצועי או תעסוקתי שיכניס לחייהם קצת חיים חדשים וויטאליות. מומלץ וכדאי להגיע לשיחת ייעוץ אשר תאפשר לכם ללמוד ולהבין מה עליכם לעשות כדי ליצור את השינוי אליו אתם כמהים בכמה שפחות קשיים. זוגיות: יש דברים שצריך לטפל בהם. השארת המצב כמו שהוא רק יחריף את הדברים. הצעד הראשון שצריך לעשות הוא לפתוח את הפה ולהשמיע בכבוד ובנימוס את מה שעל ליבכם. חשוב לזכור שכמו שזכותכם להשמיע חובתכם היא לשמוע... שבוע טוב והשם אתכם יחבק וינחם וייתן לכם את כול מבוקשכם..

הכוונה רוחנית: אף פעם אל תגידו "אני לא יכול". אם זהו הדבר שנכון לעשות, אתם יכולים לעשות אותו! עליכם לדעת ולהבין שבכל פעם שבה אנו אומרים "אני לא יכול לעשות" אנו נכנסים למצב של קיפאון שגורם לעיכוב הצמיחה האישית שלנו.

 

אריה:

המוטיב המרכזי השבוע הוא מוטיב של התחדשות וצמיחה המלווים ברגשות חיוביים, אופטימיות ואמונה בצדקת הדרך. התחושה בה אתם נמצאים כעת מעידה כי הגיע שעתכם להתקדם ולצמוח הן מבחינה מקצועית והן מבחינה רגשית הכוללת אהבה ורוחניות. חשוב לציין שיש מי שמקנא לכם ועשוי לפגוע או לעכב את התקדמותכם (עין הרע). הקפידו להמעיט בדיבור ולעשות דברים חיוביים מתוך ענווה, כך תגנו על עצמכם. מחשבות על אמהות, הריון ולידה עולות במוחן של בנות מזל אריה. הקלפים ממליצים לשקול את העניין היטב ולהימנע ממהלכים ספונטאניים.... זוגיות: עליכם להתאמץ קצת יותר למען הזוגיות שלכם. רבים מכם מצפים שבן הזוג יעשה מעשה כלשהו שעליו תוכלו להגיב אך עליכם להבין כי הציפייה לעשייה מצד בן הזוג אינה פותרת אתכם מעשייה. במידה ותבחרו לקחת בשתי ידיים את האחריות על הזוגיות שלכם ותעשו בעצמכם, תקבלו רק טוב. לרווקים שביניכם: יש נטייה להתאהב בקלות. האטת הקצב תאפשר לכם להימנע מטעויות. שבוע מבורך והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: "בחנות של החיים אפשר לקנות הכול, הכול שם מוצאים אך לכל דבר צמודה תווית ועליה כתובים המחירים: מחיר הגאונות - בדידות; מחיר האמת - אויבים; מחיר האהבה - ויתורים; מחיר הפעלתנות - סיכונים. בחנות של החיים קונים ומשלמים, אפילו אם את המחיר לא רואים.." -תמר תור-יאירי .

 

 

בתולה:

רבים מבני מזל בתולה עברו בעת האחרונה תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי. ההחלטות שהתקבלו בעקבות סיעור המוחות שחוויתם מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה וטובה יותר בה אתם חשים ויודעים כי יש בכוחכם ליצור את השינוי אותו אתם רוצים לעצמכם. הקלפים מצביעים על כך שבמידה ותתחברו ללא חשש לפן היישומי שקיים בכם. תזכו להשפיע לטובה על גורלכם. אור בקצה המנהרה או דלת שנפתחת בעבורכם יוצרים מצב טוב לשינוי חיובי במצבכם. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות:  הפן הרומנטי והמיני שלכם הולך וכהה. אין זה אומר שבזוגיות שלכם יש מין אך אין רומנטיקה. ולמעשה אינכם ממצים את כל הפוטנציאל האנרגטי שאצור בכם ואתם בוחרים להסתפק בפרורים במקום ליהנות מהעוגה כולה. שינוי בגישתכם לנושא יחבר אתכם שוב לאנרגיה איכותית וטהורה שתילחם בשגרה ושתוביל לצמיחה וליציבות לא רק בתחום הזוגי. שבוע טוב והשם אתכם.

הכוונה רוחנית: על פי התודעה היהודית, נשמת האדם שואפת תמיד להתקדם ולהתעלות אבל הגוף החומרי מתנגד לה. על מנת לגשר על פער זה בין הנשמה לגוף אנחנו צריכים לומר בקול את הרעיונות שנובעים מתוך הנשמה בצורה המשכנעת ביותר. כך נצליח להחדיר ולהטמיע את הרעיונות הרוחניים לתוך הגוף הגשמי שלנו.

 

מאזניים:

הזדמנות חדשה עולה על הפרק והאופן שבו תבחרו לפעול ולנצל את המצב שנוצר לתעלתכם, נתון בידכם. הצורך לגבש דעה ולקבל החלטות שיניעו את גלגלי העשייה בכיוון הנכון חשוב ביותר, לכן כדאי ומומלץ לבוא להתייעץ ולחשוב היטב לפני שמקבלים החלטה על שינוי כיוון. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על כך שבקרוב מאוד מגיעה הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. נצלו את האופציות הניתנות לכם בתבונה. כספים: חשש מסוים לגבי היכולות הכספיות שלכם צף ועולה, התחברות לאמונה שהכול יהיה בסדר תסייע בידכם להתגבר על כול מכשול. כמו כן, השקעת סכום כסף סמלי ( חי שקלים) במשחקי מזל עשויה להפתיע לטובה. בבית: לבטים הקשורים במשפחה, בהריון או לידה מעסיקים אתכם. הקלפים מצבעים על כך שזהו רעיון חיובי ואל לכם להתעלם או להדחיק את התחושות הללו. זוגיות: דבר מה מציק לכם ומעיב על הזוגיות בה אתם מצויים אך רבים מכם אינם מוצאים את העוז והאומץ לומר לבן הזוג במפורש את אשר על ליבם ואתם מסתפקים בהבעת סימנים בתקווה שבן הזוג יבין לבדו את רצונכם. עליכם לזכור שאף אחד מאתנו לא קורא מחשבות, לכן - טוב לומר בבירור למה בעצם אתם מצפים. גישה זו תאפשר לכם להימנע מרגשות כאב ותסכול מיותרים. רומן או היכרות שהחלו לא מזמן, נוטעים תקווה בלבבכם. שבוע מוצלח והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: התודעה היהודית אומרת שכאשר אתה עושה מעשה טוב, היחידים שצריכים לדעת עליו הם אתה והאלוקים. עשה חסד בצורה אנונימית. אל תדאג. הקב"ה ימצא דרך לתגמל אותך על מעשיך.

 

 

 

עקרב:

נכונות לסלוח והיכולת למחול מתוך בגרות והבנה שאי מחילה מביא מחלה חשובה מאוד מעבורכם. היכולת שלכם לעבוד בשיתוף פעולה עם הסובבים אתכם תעמוד במרכזו של שבוע זה. שיתופי פעולה שכאלה יסיעו בידכם לקדם תהליך או נושא שמאוד חושובים לכם. במקביל, הקלפים מראים על תחושה של אי סדר. המון קצוות פתוחים שעליכם לסגור או דברים ותהליכים שמצריכים מכם לישר קו, לסדר ולטפל בעיקר בתחום הרגשי. בעבודה: למרות שהדברים מתנהלים כשורה, אתם חשים צורך לשנות או לגוון. שיתופם של אנשים אחרים ברעיונותיכם יביא לסיעור מוחות מועיל ופורה. בבית: אתם עייפים וחסרי אנרגיה ואין לכם את הכוח הנדרש להשקיע בבני הבית ולהעניק להם את מה שהם צריכים. שינוי בגישה יאפשר לכם להבין את חשיבותו של התא המשפחתי ויחדד את האחריות המוטלת עליכם. בזוגיות: הדגישו את הדומה ביניכם ולא את השונה. מציאת מכנה משותף תסייע בידכם לרענן ולגוון את זוגיות שלכם. נושאים שקשורים בפריון, הריון ולידה עולים על הפרק. שבוע טוב והשם אתכם. 

הכוונה רוחנית: חכמינו אומרים: - כגודל הייסורים כך גודל השכר. זאת אומרת שהשכר ניתן על המאמץ שהושקע ולא על התוצאות שהושגו.

 

 

קשת:

שבוע לא קל ממתין לבני מזל קשת. הדבר נובע מתחושת אכזבה קשה מציפיות שלא מומשו או מאנשים אשר פגעו בכם או זלזלו חלילה בכבודכם. כעת אתם מוצאים את עצמכם פגועים, חסרי כוחות וחסרי מוטיבציה. ההתחברות לידיעה כי החיים הם גלגל- פעם אנו למטה ופעם אנו למעלה, תאפשר לכם להבין שתמיד יש יום חדש שמביא עמו תקוות חדשות. לכן, כל שנותר לכם הוא לתת לעצמכם הזדמנות נוספת להתחיל מבראשית. זכרו 7 פעמים ייפול צדיק וקם וגם אתם אם תקפידו לטפל נכון בתחושת האכזבה והכאב שמקננת בלבכם תוכלו גם הפעם להתעלות מעל המשבר בדרך קלה יותר. פנייה לקבלת עזרה ממקור חיצוני, יש בכוחה לעזור.  בעבודה: מקום עבודתכם עשוי לאכזב אתכם לכן אל תמהרו לסמוך על הבטחות שניתנו לכם והקפידו על ערנות על כל המתרחש סביבכם. זוגיות: דברים שמפריעים לזוגיות שלכם ניתן לסדר ולפתור רק באמצעות שיחה, אז למה אתם מחכים? חשוב שתדעו שבזוגיות השתיקה מזיקה. לאלו מכם שסיימו קשר חשוב - אל תתעטפו ברחמים עצמיים. שבוע טוב והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינך מעריך מספיק את עצמך. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתה מאמין בעצמך לא אכפת לך מה חושבים האחרים.

 

גדי:

התחושה שאתם נבגדים ונעזבים דווקא בעת שאתם זקוקים לתמיכה, יוצרת בליבכם כעסים ושמירת טינה. תחושות אלו פוגמות  במערכות היחסים במעגל הכי קרוב שלכם והדבר יוצר מתחים סמויים וגלויים עם חברים לעבודה, בן הזוג, ההורים, הילדים ובני המשפחה. בעבודה: השבוע יש נטייה להיקלע לויכוחים עם הסובבים אתכם. נכונות לוותר על משחקי אגו מיותרים תאפשר לכם לעבור את השבוע בכמה שפחות לחצים. זוגיות: קצרים בתקשורת משבשים את מרקם היחסים הזוגי בו אתם מצויים. הרצון שלכם להראות לבן הזוג שאתם הם אלו שצודקים ברור ומובן אבל הדרך שבה אתם בוחרים לעשות זאת לוקה בחסר ואינה מניבה תוצאות חיוביות. פנייה להכוונה ולייעוץ זוגי תוכל להעניק לכם את הכלים הדרושים לניהול נכון של ויכוחים. לאלו מכם שבחרו להיפרד ממליצים הקלפים להיעזר בשירותי גישור כדי להאיץ את תהליכים.כספים: אין זו תקופה טובה מבחינה כספית ומומלץ לדחות רכישות גדולות וחתימה על חוזים לשבוע הבא טיפ לשבוע טוב יותר: הימנעו משמרת טינה ואמירת ביקורת. הקפידו לדון לכף זכות את כול הסובבים אתכם. שבוע טוב והשם אתכם יחבק, יחזק וינחם וייתן לכם את כול מבוקשכם..

הכוונה רוחנית:  עשו דברים שגורמים לכם לשמחה, לבשו בגדים יפים, אכלו אוכל שאתם אוהבים, שירו, טיילו, בלו עם חברים, חשבו מחשבות שמחות ועשו אהבה. כך תעוררו אצלכם את היכולת לשמוח.

 

 

דלי:

זה הזמו להרים ראש ולהסתכל קדימה. זו העת לקחת אחריות ולפעול מתוך תחושת בגרות שמעידה שיש לכם את כול מה שצריך כדי להתקדם לעבר יעדים חדשים. לאחרונה בחרתם להדחיק רגשות או רצונות שונים אשר חשיבותם עבורכם רבה ביותר. תהליך זה של הדחקה והתעלמות מכוונת מרצונותיכם האישיים לא הניב עבורכם שום פירות חיוביים. בעקבות הדחקת רצונותיכם האמיתיים מצאתם את עצמכם לא פעם ממורמרים וחסרי חיות. השבוע הקלפים מזמינים אתכם להתמקד בעצמכם, להתעורר ולפקוח עיניים לגבי נושא או עשייה שהיו מודחקים בלבכם תקופה ארוכה. כעת זה הזמן לפעול למען עצמכם. בעבודה: יש מי שמרכלים עליכם ומנסים להפחית מערככם, אל תשחקו לידיהם והימנעו בכל מחיר מלהיכנס לוויכוחים מיותרים. עניינים כספיים מעוררים דאגה שבאה לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. זוגיות: עכבות מיותרות מונעות מכם לנצל את הפוטנציאל הזוגי שאצור בכם. שמירה על ראש פתוח וחשיבה יצירתית תוכל לקדם אתכם לעבר הפתיחות הרצויה. לרווקים: רומן או קשר זוגי חדש שהחל לא מזמן מתקיים ממניעים יצריים בלבד, היזהרו לבל תפגעו! שבוע טוב והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית: בלתי אפשרי להימנע לגמרי מטעויות. (אין צדיק שלא יחטא) במבחן האמיתי שעומד בפני כל בן-אנוש לא בודקים האם הוא לא עשה כלל טעויות אלא מה הוא למד מכל טעות וכיצד מתנהלים חייו לאחר מכן.

 

דגים:

המוטיב המרכזי השבוע אצל רבים מבני מזל דגים יעמוד בסימן היכולת לכבוש ולמשול ביצרים ובדחפים ששולטים בהתנהגותכם. יחד עם זאת, אל לכם להתגמד ולהמעיט בערככם בעבור חנופה זולה..  בבית: כעסים והתפרצויות רגשיות שנוצרו מהלחצים איתם אתם מתמודדים כעת גורמים למתח באוויר. אלו מביניכם שישכילו להבין את עוצמת הרכות וילמדו לשלוט ולנתב את האש שבוערת בליבם, יוכלו למנוע מעצמם את הצורך להתמודד מול תחושות לא נעימות. בעבודה: האווירה קצת מתוחה ויש לכם חשק עז להעמיד אדם כזה או אחר על מקומו. הצורך להעמיד דברים על דיוקם מוצדק ולדרך בה תבחרו לעשות זאת יש משעות חשובה בעבורכם. סבלנות, איפוק ואורך רוח יסיעו בידכם לעבור את המשימה בהצלחה. לדורשי העבודה: זהו שבוע בעל פוטנציאל לחזור למעגל העשייה. כדי לעשות זאת יהיה עליכם להיות יותר דומיננטיים ונחרצים בהתנהגותכם. זוגיות: מאזן בוחן של זוגיותכם מעלה כי אינכם מצליחים להתחבר אל האש והלהט שאפיינו אתכם בעבר. תהליך זה נובע מעצם העובדה כי אתם בוחרים שלא להעלות לשיחה נושא או עניין שמפריע לכם. עליכם להבין שהדחקת הנושא גורמת לכעסים ולתחושת מירמור שמובילה לריחוק ולאווירה צוננת. חז"ל מלמדים אותנו שכל אהבה שאין עמה תוכחה אינה אהבה - אהבה אשר אינה כוללת תיקון וצמיחה, אינה אהבה אמיתית. עליכם ליצור דיאלוג חיובי שיש בכוחו להקל על נפשכם. שבוע מוצלח והשם אתכם!!

הכוונה רוחנית:  מה שאכפת לקב"ה הוא האם אנחנו משקיעים מאמץ אמיתי בהתקדמות בכיוון הנכון. הקב"ה לא מבקש מאתנו להשתנות בתחום שאנו עדיין לא מסוגלים להשתנות בו. אנחנו מצווים להיות בני אדם, לא מלאכים. הכוונה היא שנתחייב ברצינות גמורה לשנות את דרכינו, ולהתקדם בקצב הנכון ובזמן הנכון.

 

 

 

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.
הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

052-36-46-914

[email protected]

לראש הדף       

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('67653469-848e-4889-889a-3a33d2bfc197','/dyncontent/2024/3/17/a7a9b135-4a9e-4155-bd24-72abff96bf88.jpg',17627,'מכללה טכנולוגית 0324 אייטם',525,78,true,33875,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('67653469-848e-4889-889a-3a33d2bfc197','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,true,33875,'Image','');},7]]);})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה