עם ההחלטה לעבוד כמעצבת פנים, מתקבלת החלטה לא מודעת אחרת – להיות עצמאית. ואז צריך להתחיל לעבוד בתחומים רבים אחרים: לשווק, למכור, לתמחר, לגבות תשלומים, לייצר מותג ולבנות קהל. גם כך לא קל להיות עצמאי בישראל, אבל במקצועות רבים, כמו במקצוע העיצוב, כמעט שאין אפשרויות אחרות.

בנוסף, יש תחושה שבשוק מוצף כמו שוק עיצוב הפנים וההום- סטיילינג, הדרך לשרוד היא להוריד מחירים.

אז זהו, שממש לא חייבים.

רונית כפיר, עצמאית בשטח. צילום: גלית לוינסקי

השאלה היא מה קורה אחרי שעשינו שיווק? הלקוח הגיע, ועכשיו מתחילה הדרך המשותפת שלך איתו. הרצאה חדשה  נוגעת בכל מה שאינו עיצוב, אבל ממלא חלק גדול מעבודתן של מעצבות והעוסקות בתחום: עבודה מול לקוחות.

איך צריכה להתנהל שיחת טלפון ראשונה עם לקוח, לאילו סימנים מקדימים עלינו לשים לב, מה עושים בפגישה ראשונה, איך שולחים הצעת מחיר ואיך (לא) מתמקחים עליה. איך גורמים ללקוח להקשיב להצעות שלך, לכבד את התהליך שאת מכתיבה, ולא לנהל את השיפוץ בעצמו (או בעצמה)? מה את אומרת ללקוחה שמתקשרת אלייך בשעות הערב, כשאת כבר לא עובדת, או דוחה לך את התשלומים?
 כל עצמאית שעובדת עם לקוחות תרגיש את השינוי בעקבות מההרצאה הזו.

רונית כפיר, מעצבת פנים בעלת 16 שנות נסיון ובלוגרית עיצוב, מרצה בפני עצמאיות ומעצבות בפרט בשנתיים האחרונות. בהרצאות שלה היו מעל אלף נשים, שמדווחות על עליה בבטחון העצמי מול לקוחות, עלייה במחירים ובתחושת הערך העצמי אותו הן מקרינות ללקוחות שלהן. בהרצאה מספרת כפיר על דברים שלמדה מעבודתה כמעצבת פנים, על הצלחות וטעויות מול לקוחות ומה למדה מהן, ועל דרכי פעולה שלמדה כאשת תקשורת. 

ההרצאה תתקיים ביום שני 13.2.17 בשעה 10:00 ,בטרקלין האדריכלים והמעצבים -דיזיין פלוס.

כל ההרצאות פתוחות לקהל הרחב ברישום מקדים לטרקלין האדריכלים והמעצבים ,

בטלפון: 08-6659347

Design+

דרך חברון 48 , באר שבע

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו