על קו ישראל-רומניה

$(function(){setImageBanner('1d6dfcb1-d01f-4096-9e8f-39065bb9af48','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33969,'Image','');})

ליעד הר-לב, חברת הנהלה במפעל הפלסטיק "אמרז", אחראית כיום בתפקידה על שלושת סניפי החברה, בארץ ובחו"ל. הדרך לתפקיד הייתה לא קלה ועברה דרך תפקידים רבים, אך החלה מעבודת הסטודנטים בחברת סלולר, בזמן הלימודים ב- SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון בבאר שבע.

 

לפני 12 שנים סיימה ליעד הר-לב, את התואר הראשון שלה בהנדסת תעשיה וניהול ב – SCE המכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, קמפוס באר שבע. בזמנו עבדה ליעד בחברת סלולר גדולה כנציגת שירות לקוחות.

 

"אהבתי מאוד לעבוד בחברה והאמנתי במוצר שמכרתי. המנהלים שלי העריכו אותי כעובדת ואף הבטיחו לי כי יקדמו אותי לעבוד במטה החברה בהקדם. היה לי עצוב לעזוב לבסוף כשהבנתי שהקידום רחוק, והיו לי מטרות להמשיך לתפקידי הנהלה" סיפרה ליעד.

 

לאחר שעזבה את עבודתה, התקדמה ליעד לעבוד בתחום הקרוב יותר להסמכתה כמהנדסת תעשייה וניהול. בהכשרתה למדה ליעד ניהול תהליכים תעשייתיים, ניהול צוותי עובדים, יישום מערכות מתקדמות, וליווי פרויקטים גדולים. עם הסמכה זו הגיעה ליעד לחברת ייעוץ שעבדה עם ענקית הטכנולוגיה אינטל בהקמת המפעל בקריית גת.

ליעד הרלב. צילום: אנדרי גרושבסקי

"הצלחתי למצוא עבודה בתחום שלי, הנדסת תעשייה וניהול, והתחלתי לעבוד במפעל אינטל" סיפרה ליעד. "הייתי אחראית על ייעוץ וליווי לפרויקט הקמת ה - FEB אינטל בקריית גת. עיקר העבודה שלי כלל תכנון זמני התקדמות העבודות, וידוא עמידה ביעדים וכדומה. הייתי בצוות המוביל וצברתי המון ידע וניסיון במשך השנתיים שעבדתי שם".

ליעד החליטה לעזוב את החברה למרות העניין הרב שמצאה משתי סיבות עיקריות: "נהניתי לעבוד עם אינטל אבל המרחק מהבית היה לי לא קל. בנוסף, הסיבה העיקרית שעזבתי היא כי לא רציתי להרגיש בורג קטן במערכת גדולה, חיפשתי חברה יותר ביתית, שתאפשר לי להתפתח למעלה ולקחת חלק מהותי יותר בהחלטות ובניהול". הסבירה ליעד.

כך הגיעה ליעד לחברת אמרז, בה עובדת כיום. למרות שאת ההתמחות שלה בלימודים במכללה ביצעה ליעד בתחום הייצור, היא הצליחה להיכנס בחברה לתחום יישום המערכות, ובדגש על מערכת ERP, המשמשת חברות לעיבוד נתונים מנהלי.

מתפקיד זה הצליחה לצמוח ליעד לתפקידים נוספים בחברה: "התקדמתי מיישום המערכת לתפקיד מנהלת יישומים ולפני כמעט חמש שנים קודמתי שוב בחברה לתפקיד מנהלת מערכות מידע". לבסוף ליעד הצליחה להגיע ליעדים ששמה לעצמה בתור סטודנטית להנדסה תעשייה וניהול כאשר קיבלה תקן של חברת הנהלה, רק כשנה לאחר מכן.

"כיום עיקר יום העבודה שלי הוא במפעל בראשון לציון אך מס' ימים בחודש אני נמצאת בסניף של החברה ברומניה, עובדת משם לוודא שהמפעל מתנהל כשורה ובהתאם לדרישות החברה. צוות ההנהלה, אליו אני שייכת, אחראי על שלושת מפעלי החברה ועל כלל עובדיה". את ההצלחה שלה משייכת ליעד לשני גורמים: "לי בשלב די מוקדם היה ברור מה מקום העבודה שאני רוצה מבחינת יכולות קידום, התפתחות אישית ועניין. התואר במכללת SCE נתן לי את הכלים התיאורטיים והיישומיים להצליח בעולם ההנדסה ובנוסף ידעתי לא להתפשר על מקומות עבודה. המשכתי לחפש ולעבוד עד שהגעתי למקום שמאפשר לי את היעדים ששמתי לעצמי בתור סטודנטית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('2fc7c07f-61b3-4de3-ab11-1ae12d622e02','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33971,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה