חברת האינטרנט הישראלית טאבולה (Taboola) מתרחבת לבאר שבע והחלה בגיוס נמרץ של עשרות עובדים. החברה שכרה משרדים במרכז Wework בפארק לטכנולוגיות מתקדמות ("פארק ההייטק") שנמצא בסמוך לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב וקמפוס התקשוב החדש של צה"ל שיוקם באזור.

בפארק נמצאים מרכזי פיתוח של חברות כמו לוקהיד מרטין, דויטשה טלקום, אלביט, וויקס, פיפאל, Dell-EMC , Oracle, IBM ובסך הכל -למעלה מ-40 חברות, כאשר הצפי מדבר על הכפלת החברות בפארק בתוך כשנתיים. כמו כן, פועלות בפארק חממות טכנולוגיות ומאיצים טכנולוגיים.

לדברי המנכ"ל והמייסד של טאבולה, אדם סינגולדה, העובדים במרכז הפיתוח של החברה דרום יעסקו ב"ליבת הטכנולוגיה של החברה". מדובר בנדבך חשוב נוסף בתגבור מערך חברות ההייטק בפארק, אשר עשוי להעלות את מספר המועסקים מקרב בוגרי אוניברסיטת בן-גוריון  בתחומים הרלוונטיים.

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב גאה על היותה גורם מוביל בהקמת הפארק לטכנולוגיות מתקדמות בסמוך לאוניברסיטה. הפארק הוא תוצר של שיתוף פעולה בין המגזר הציבורי והפרטי - אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, עיריית באר-שבע, חברת KUD וחברת גב-ים. ניהול הפארק מבוסס על שיתוף פעולה הדוק בין האקדמיה והתעשייה והוא נבנה באופן שיעודד עבודה משותפת וזרימה חופשית של רעיונות. חוקרי האוניברסיטה, סטודנטים ובוגרים חוברים יחד עם חברות יזמות מהמעניינות בעולם כדי לפתח וליישם טכנולוגיות מבוססות-ידע בתחומים כמו אחסון נתונים, אבטחת סייבר, טלקומוניקציה ותרופות פורצות דרך.

חברת טאבולה פיתחה מנוע שמנתח את ההעדפות של קוראים שונים ומציע להם כתבות שעשויות לעניין אותם. בצורה זו היא יוצרת תנועת גולשים (טראפיק) ומאריכה את זמן השהייה של הגולשים באתרי התוכן. קטגוריית הפרסום שאליה משתייכת החברה מכונה פרסום נייטיב - כלומר, פרסום שמשולב בתוכן בצורה טבעית מבחינת התחושה של הקורא וצורת ההגשה. צורת פרסום זו כוללת גם קידום תוכן ממותג או שיווקי, שמפורסם כחלק מהתוכן המערכתי של האתרים.

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו