בשלו את האוכל שלכם בעצמכם- כשמחליטים לשמור על תזונה נכונה, אחרי שמחליטים ממה התפריט יהיה בנוי, ההמלצה הכי טובה היא להפסיק לאכול בחוץ. מסיבה אחת עיקרית: כשאתם אוכלים בחוץ אתם לא באמת יודעים מה מגישים לכם. מכירים את זה שאתם שואלים כמה אחוז שומן הגבינה הבולגרית במסעדה ולמלצר אין מושג? בדיוק. מעבר לזה, תחסכו בעלויות וגם יותר תהנו ללכת פעם בשבוע למשל לאכול בחוץ.


שתו תה מאצ'ה- אבקת תה יפנית שכבשה את כל העולם ומשאירה אבק ל'תה הירוק' והמפורסם. להיט כבר מאות שנים ביפן והטרנד הכי חם היום בסן פרנסיסקו. מכונה גם בשם "אספרסו הבריאות" מכיוון שמספקת כמות אנרגיה גדולה, מכילה ערכים תזונתיים גבוהים, מאזנת סוכרים, מורידה כולסטרול ומכילה נוגדי חמצון פי 10 מה- תה הירוק. ניתן להשיג בישראל בכל חנויות התה.


צילום: ShutterStock

תאכלו את הקלוריות שלכם. אל תשתו אותן-
ההמלצה הכי חשובה שתמיד תחזור ותקבל דגש היא לשתות מים. ההמלצות נעות בין ליטר וחצי ל- 3 ליטרים ביום. אחרי כמה ימים כבר תרגישו שינוי ואחרי שלושה שבועות תרגישו את השינוי אפילו בעור הפנים.

תפסיקו לעשן- לא משנה מה התירוץ שאתם מספרים לעצמכם לגבי עישון סיגריות, אין לזה באמת אף מעלה חיובית ולו אחת. תאמינו או לא, סיגריה גם לא מעבירה את הזמן (אם אתם צריכים לחכות לאוטובוס למשל, הוא במרחק של חמש דקות מכם, הוא יהיה במרחק חמש דקות מכם גם בלי הסיגריה), לא מפיגה שעמום ואין דבר כזה באמת סיגריה של אחרי האוכל- אחרת היה כתוב עליה משהו כדי שתזהו אותה. בקיצור, נסו להפסיק, לכו תדעו אולי תצליחו.



תמצאו ספורט שעושה לכם טוב- יש היום כל כך הרבה סוגי אימונים, חדרי כושר, שיעורי סטודיו, פארקים שאפשר לרוץ בהם, פילאטיס מכשירים/ רצפה/ על סאפ, משחקי כדור ומה לא. חייב להיות לפחות סוג אחד של פעילות גופנית שלא ממש תסבלו ממנו ואולי אפילו תהנו ממנו. פשוט
תתחילו לזוז.