הכן עצמך לחורף: מדריך קצר למתבגרים



הטמפרטורות יורדות, היום מתקצר, אפילו כמה טיפות של גשם כבר הספיקו להרטיב אותנו- אז הגיע הזמן ל: מדריך למתבגר בחורף הישראלי. בהצלחה!

אז מה צריך?

- שמיכת פוך- הדבר הכי הכי כייפי בחורף, הרגעים האלו שמתעטפים בשמיכת פוך כאילו המיטה מחבקת אותנו, והכל בחוץ גשום וסוער, אבל לנו חמים וכיף. זה פשוט רגע מושלם.

- מטרייה גדולה- אין מה לעשות, גם בחורף, לפעמים- צריך לצאת מהבית. על מנת לשמור על עצמכם יבשים ובמצב רוח סבבה, גם בדרך לבית הספר או בדרך לחברים, הצטיידו במטרייה גדולה במיוחד.

- אוסף סרטים/משחקים- אז מגעיל בחוץ, וכבר נתקענו בבית, אז עדיף שנהיה מצויידים באמצעים בידוריים. התארגנו כבר עכשיו, רגע לפני הסופות, במספיק משחקים וסרטים שיעזרו לכם לעבור את הימים המשעממים.

- שוקולית ונשנושים טעימים- תגידו לי אתם, מה יותר טוב משוקו חם ואיזו עוגיית שוקולד צ'יפס בצד?  I rest my case.

- חברים טובים שמוכנים לצאת מהבית- בכל חבורה יש את אלו שחולים על החורף, שלא סובלים מקור לרגע ולא אכפת להם לקפץ על שלוליות כל הדרך אלייכם...תזמינו אותם ותחסכו לעצמכם את הסבל שהולך בחוץ.

- סבלנות והמתנה לקיץ- בסוף, מר חורף ילך ואיתו תגמר שנת הלימודים ויהיה קיץ ושוב יהיה כיף ומאושר. זה תמיד מגיע, רק צריך סבלנות.

בהצלחה! 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה