חוזרים לבית הספר: איפה תקנו בזול בבאר שבע?

$(function(){setImageBanner('c5e205e6-d2b8-4c97-bb48-fb5ce730ee71','/dyncontent/2024/3/21/f0bff0df-977b-40ad-bfa7-e0143f5efecd.jpg',17661,'רבין 0324 אייטם',525,78,false,33920,'Image','');})

בית הספר מתקרב בצעדי ענק ובקרוב תצטרכו לקנות לילדים ציוד חדש לבית הספר. איפה תקנו בבאר שבע מבלי להיכנס למינוס? וגם, איך מכינים את הילדים לקראת החזרה לבית הספר? הפרטים המלאים בפנים.

החופש הגדול בשיאו, אבל בעוד זמן קצר הילדים יחזרו לבית הספר, וכבר עכשיו אתם מתחילים לקנות להם ציוד חדש. לילדיכם מגיע את הטוב ביותר, ואתם רוצים לקנות בעבורם את כל מה שכתוב ברשימת הציוד, כלי כתיבה, המחברות עם הציורים, יומן, ואפילו תיק גב במקום הישן שקצת נקרע.

בקרוב חוזרים לכיתות

אבל אתם לא יכולים לקנות סתם תיק, כי הילדים רוצים את התיק עם הציור של הדמות האהובה עליהם מהטלוויזיה, הם מבקשים את מה שיש לכולם, רוצים להגיע לבית הספר ולהרגיש שיש להם הכל כמו לכל השאר. רשימת הציוד לבית הספר ארוכה וכוללת כמה עשרות מוצרים, כך שקנייה של ציוד יכולה להגיע לכמה מאות שקלים לכל ילד.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה גודלה הממוצע של משפחה בישראל הוא כ-4 נפשות. עלות המחיה יקרה, ועם ההוצאות הבלתי נגמרות קניית ציוד לבית הספר אינה זולה בכלל. רבים מאיתנו מחפשים מקום שלא יעשוק אותנו במחירים, מקום שנוכל לקנות בו ציוד לילדינו מבלי להיכנס למינוס בבנק.

אז איפה תוכלו לקנות ציוד בזול בבאר שבע? איפה תקנו מחברות, עטים, קלסרים ויומנים ולא תיכנסו למינוס בבנק? במערכת "באר שבע נט" הכנו רשימת ציוד בסיסית ויצאנו לבדוק ברחבי העיר, התוצאות לפניכם:

 

"הפיראט האדום באר שבע", שם יעלה לכם סל ציוד חזרה לבית הספר 231.40 ₪ לכל הפחות, לעומת "אופיס דיפו" היקרים יותר שם תשלמו 408.40 ₪ הפרש של  177 שקלים או 56%! הנהלת הפיראט האדום הדגישה בעקבות הסקר כי "הפיראט האדום שם דגש על איכות המוצרים ועובד עם החברות המובילות בתחום הציוד המשרדי".

חשוב לציין שעשויה להיות חריגה מסויימת מההשוואה בעקבות מבצעים שונים בחנויות.
כמו כן קיימים הבדלים בין מותגים שונים שעלולים לייקר או להוזיל את עלות הקנייה. בהשוואה נמדדו מספר חנויות נבחרות מבין החנויות הרבות הפזורות ברחבי העיר.
בסקר חושב סל הציוד הזול ביותר האפשרי, לגבי סל הציוד היקר ביותר, השמיים הם הגבול.

 מה עם מבצעים?

"קרביץ" מציעה חבילת חזרה לבית הספר ב-55 שקלים הכולל מגוון של ציוד לימודי בסיסי שכל תלמיד צריך ליום הראשון של שנת הלימודים. בנוסף יש מגוון מבצעים בחנות לרגל החזרה ללימודים.  "הפיראט האדום" מציעים 50 שקלים הנחה בכל קניית תיק זרוק. "לי ספר" מציעים 50 ₪ מתנה לקניית ציוד משרדי בחנות בעת רכישת ילקוט. גם "אופיס דיפו" מציעים חבילת חזרה ללימודים במחיר של 49 ₪. מבצעים אלו עלולים להוזיל משמעותית את עלות הקנייה של משפחה ממוצעת בישראל בכמה מאות שקלים. בחנות "ביג-שופ" החדשה בישפרו פלאנט, מציעים ערכה שלמה לחזרה לבית הספר הכולל תיק עם 3 מחברות 72 דף (A4), עט פיילוט (V5) שחור/כחול, סרגל מתכת, 3 מרקרים וטיפקס ב-29.90 ש"ח.

איך מתכוננים לשנת הלימודים החדשה?

החופש הגדול עומד להיגמר, וחשוב שילדיכם יבינו שהם אוטוטו חוזרים ללימודים ושצריך להתארגן בהתאם. מומלץ להכין רשימה מסודרת יחד עם ילדיכם של הציוד הדרוש, לבדוק כמה ציוד נשאר משנה שעברה, ולראות אם יש ציוד שכבר אינו תקין ויש להחליפו. לעתים ניתן להמשיך להשתמש בציוד כמו קלמר, תיק גב, או ציוד אומנות לשנה נוספת.

דאגו לאווירת לימודים בחדרי ילדיכם

ארגנו את החדר באווירה לימודית, את המשחקים וחוברות הצביעה על שולחן העבודה של ילדיכם החליפו במחברות וכלי כתיבה, ובדקו שהמחשב תקין לשימוש. חדר מסודר יסייע בתחושת המעבר משגרת חופש למסגרת לימודית. כמו כן, דאגו לקנות את ספרי הלימוד לילדיכם כחודש לפני תחילת הלימודים, תוכלו אפילו למצוא מציאות בספרים יד שנייה, לא חייב להשקיע 100 שקלים בספר שבעוד כמה חודשים ילדיכם כבר לא ישתמשו בהם.

חוזרים ללמוד. אבל לפחות עם החבר'ה צילום שאטרסטוק

איך לשמור על סדר? יומן ומערכת שעות 

יומן תלמיד : קניית יומן תלמיד לשנת הלימודים החדשה מעניקה יכולת ארגון משימות ושיעורי בית בשגרה התובענית של בית הספר. ניתן למצוא יומנים שונים אך עדיף לקנות יומנים שהם הכי פרקטיים לשימוש התלמיד, רחבים עם מקום לכתיבה של שיעורי בית, כאלה שגם שמשאירים קצת מקום ליצירתיות.

מערכת שעותהכינו עם ילדיכם מערכת שעות מסודרת ותלו אותה במקום בולט. כתבו במערכת השעות את השיעורים הצפויים בכל יום בשבוע, ואת הציוד הנדרש לכל שיעור. כמו כן, תוכלו להוסיף למערכת השעות פעילויות וחוגים של הילד לאחר בית הספר. מערכת שעות כזו תסייע לילדכם בהבנת סדר היום העמוס שלו.

החזרה ללימודים צריכה להיות כיפית

במקום לגרום לילדים שלכם לחשוב על שיעורי הבית שהם הולכים לקבל, עזרו להם בעטיפת הספרים והמחברות עם מדבקות ועטיפות צבעוניות, זה יעורר את ההתרגשות שלהם ויעשה לכם פחות בעיות שתגידו להם לקום מהמיטה ביום הראשון של בית הספר.

סידור הילקוט: לאחר שסיימתם את קניית כל הציוד, עזרו לילדיכם לסדר את הילקוט לשנת הלימודים החדשה. תוכלו גם לראות מה חסר לו בתיק ובקלמר ומה הוא לא צריך סתם לסחוב איתו לבית הספר. אל תשכחו להזכיר לו לקחת אוכל ובקבוק מים.

שנת הלימודים החדשה מתקרבת. בקרוב תתחיל השגרה של הלימודים, שיעורי בית, חוגים אחרי בית הספר. עוד שנה חדשה תתחיל במסע של ילדיכם לרכישת השכלה שתוביל אותם בעתיד להיות מבוגרים מחושבים ומצליחים, כך שגם הם כמוכם, ידעו בבוא הזמן איך והיכן להשקיע את הכסף שלהם.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('7ff56ea6-f30c-4ce0-b8a6-81a28539eb41','/dyncontent/2024/3/17/260ec54c-8061-40bc-b317-3feb9c3dde6a.gif',17630,'סמי 0324 אייטם ת',525,78,false,33922,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה