הצעיר מב"ש שהשיג את משרת חלומותיו: "מטרתי שכל ילד מהעיר ידע שזה אפשרי"

$(function(){setImageBanner('81945015-1e52-4dde-aa1b-6093264450f6','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33743,'Image','');})

הצעיר הבאר שבעי שהגשים חלום ועובד כיום במשרת חלומתיו, מספר בפוסט מרגש על המאמצים הרבים שהשקיע בכדי להתקבל למשרה היוקרתית, הגאווה הגדולה שהדבר הסב להוריו, ועל הדרך גם לא שוכח להעביר מסר לילדי ב"ש: "המטרה שלי היא שכל ילד באר שבעי יידע שאם הוא יעבוד מספיק קשה, גם הוא יוכל יום אחד להיות חלק מזה".

מור גולן. תוכן גולשים, שימוש לפי סעיף 27 א' בחוק זכויות היוצרים

"ביום בו פורסם שמיקרוסופט תפתח משרדים בבאר שבע סימסתי לחבר שאני מציב לעצמי יעד להיות עובד מיקרוסופט באר שבע תוך שנה. היה לי ברור שמחשבה מייצרת מציאות והאמנתי שההזדמנות תגיע. והיום, כמי שנולד וגדל בעיר, אין דבר שממלא אותי יותר אושר מלדעת שכשהוריי עוברים באיזור, הם מצביעים על הלוגו של מיקרוסופט שמתנוסס על הבניין ואומרים 'הבן שלי עובד פה' ", מספר מור גולן, מפתח בקבוצת MTP במיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח.

"התעניינתי במחשבים כבר מגיל צעיר מאוד. זה התחיל עם אהבה למשחקי מחשב, נמשך עם פירוק והרכבה שלהם ובתיכון נחשפתי לכתיבת קוד. שירתתי בתור לוחם, אבל לקראת סוף השירות לקחת חלק בפרויקט טכנולוגי בו סייענו לאפיון ופיתוח תוכנה, וזה היה הרגע בו הבנתי שזה באמת מה שאני רוצה לעשות בחיים".

"למדתי הנדסת תוכנה במכללה האקדמית להנדסה ע"ש סמי שמעון, מצאתי משרת פיתוח ראשונה בחברת הייטק עם משרדים בדרום והתחלתי להתקדם, אבל מהיום בו מיקרוסופט הודיעה שהיא תגיע לנגב, כיוונתי אליה. הלכתי למיטאפים של החברה בדרום, בניתי קשרים עם עובדים, המשכתי להתפתח מקצועית, וברגע שנפתחה כאן משרת פיתוח, ישר הגשתי קורות חיים. אמרתי לעצמי 'מור, אתה לא מפספס את ההזדמנות הזו בחיים', וזה קרה, המטרה הושגה, התקבלתי".

"כיום אני מפתח באחת מקבוצות הסקיוריטי הגדולות של מיקרוסופט, ולצד העשייה הטכנולוגית אני מקדם פעילויות במשרדים שלנו ועובד כדי למשוך עוד צעירים מוכשרים מהאיזור לעולם ההייטק. אני אוהב את העיר הזו ומאמין בעתיד שלה, וקשה לי לתאר איזו גאווה זו מבחינתי שאחת החברות המובילות בעולם נמצאת פה בבאר שבע, ושאני חלק מזה. המטרה שלי היא שכל ילד באר שבעי יידע שאם הוא יעבוד מספיק קשה, גם הוא יוכל יום אחד להיות חלק מזה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה