רמה אחרת: הכירו את מכונת הכביסה החדשה והמתקדמת של קונסטרוקטה

$(function(){setImageBanner('f744ff77-4daa-4aef-98be-f51b9a839203','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

נפח תוף XXL, תוכנית חדשנית המפחיתה קמטים ומערכת אוטומטית לטיפול והסרת כתמים: מכונת הכביסה החדשה והמתקדמת של קונסטרוקטה ולראשונה בקיבולת של 10 ק"ג. BSH, היבואנית הרשמית של המותג קונסטרוקטה, משיקה לראשונה מכונת כביסה בקיבולת של 10 ק"ג, נפח תוף XXL ומהירות סחיטה מרבית של 1400 סל"ד. מכונת הכביסה החדשנית לא רק מגיעה בקיבולת גדולה, אלא גם מציעה מגוון טכנולוגיות מתקדמות כמו: מערכת אוטומטית לטיפול והסרה של 4 כתמים קשים במיוחד, תוכנית אדים המפחיתה קמטים, תוכנית הגיינית להסרה מקסימלית של שאריות סבון לבעלי רגישות ועוד

צילום באדיבות קונסטרוקטה

כיום הצרכנים הישראלים כבר לא מסתפקים במכונות כביסה עם קיבולת קטנה או בינונית, אלא יותר ויותר מחפשים אחר מכונות כביסה בקיבולת גדולה במיוחד.  BSH היבואנית הרשמית של המותג קונסטרוקטה בישראל, המביאה בכל פעם מוצרי חשמל חדשניים המותאמים לקהל המקומי, משיקה לראשונה מכונת כביסה של המותג בקיבולת של 10 ק"ג, נפח תוף XXL – 70 ליטרים, מהירות סחיטה מרבית- 1400 סל"ד וצריכת אנרגיה A בתקן האירופאי החדש. בנוסף לגודל המיוחד של מכונת הכביסה, המותג קונסטרוקטה מציע גם טכנולוגיות מתקדמות של ניקיון, מהירות והיגיינה.

מבין הטכנולוגיות: antiStain System- מערכת אוטומטית לטיפול והסרה של 4 סוגי כתמים קשים במיוחד (כמו שמן וכתמי זיעה); Hygiene- תוכנית היגיינית להסרה מקסימלית של שאריות סבון לבעלי רגישות ו Reload  - מנגנון להוספת פריטים גם לאחר הפעלת המכונה. טכנולוגיה חדשה נוספת במכונת הכביסה, Refresh - תוכנית מיוחדת לטיפול באדים המפחיתה קמטים בבגדים יבשים ב-23 דקות בלבד וחוסכת זמן יקר של גיהוץ; הטכנולוגיה, שנבדקה והוכחה על ידי אוניברסיטת בון בגרמניה, מפחיתה קמטים בעד 5 פריטי לבוש יבשים במקביל, אשר מוכנים ללבישה עם סיום ההפעלה. זאת באמצעות חיישן בקרה מיוחד המחדיר כמות מים אופטימלית לתוף מכונת הכביסה ומייצר תהליך של אידוי. המכונה פועלת באמצעות אדים המרככים את הטקסטיל באופן טבעי, מחליקים ומיישרים את סיבי הבד ומביאים להפחתה של עד 50% מהקמטים. ההשקה של המכונה החדשה מגיעה בהתאם לביקוש המתמיד בישראל למכונות כביסה בקיבולת גבוהה, טרנד שגדל מדי יום.

הטכנולוגיות והפיצ'רים של מכונת הכביסה החדשה, מותאמים לצרכי הקהל הישראלי ומציעים חווית כביסה מתקדמת ונוחה יותר. בנוסף, במכונת הכביסה קיימות גם תוכניות ייעודיות עבור בגדי טיולים, תוכנית לניקוי תוף ותוכנית מהירה של כביסה ב-15 או 30 דקות. כמו כן, מכונת הכביסה מעוצבת עם לחצני מגע ותצוגת LED, ומגיעה עם מנוע BLDC דיגיטלי בעל אחריות מוארכת ל-10 שנים .

דוד חקק, מנכ"ל BSH היבואנית הרשמית של מותג וקונסטרוקטה בישראל: "אנו גאים להיות החברה שמובילה היום את ענף מוצרי החשמל בישראל עם מוצרים טכנולוגיים, חדשנים ומעוצבים. אחד ממוצרי החשמל הכי מבוקשים ונמכרים בישראל הוא מכונת הכביסה, שכן אנו מציעים ללקוחותינו מוצרים המתאימים לצרכים של הצרכן הישראלי, החל מקיבולת המכונה ועד פיצ'רים מתקדמים לפתרון בעיות ולנוחות שימוש. נמשיך להביא ללקוחותינו את מבחר המוצרים הטוב יותר בשוק מוצרי החשמל תוך מתן שירות בסטנדרט הגבוה ביותר".

אסף מוטלו, מנהל מוצר מכונות כביסה של קונסטרוקטה, עם 10 טיפים מנצחים לכביסה נקייה ,ריחנית וללא כתמים:

  1. לפעול כמה שיותר מהר- חשוב לנסות להסיר את הכתם סמוך לרגע ההכתמה. ניתן למרוח סבון כלים עם קצת מים, לשפשף ולהכניס למכונה שתעשה את שאר העבודה.
  2. הפרידו את הצבעים - צבעוני, לבן ושחור לא עובד יחד. חשוב לבצע הפרדה מוקפדת לפני הכביסה. כמו כן מומלץ לכבס ג'ינסים כהים יחד, וחולצות מכופתרות לעבודה יחד.
  3. הפרידו את הבדים-  חשוב לזכור שלא כל בד עמיד לטמפרטורה גבוהה של 90 מעלות ולכן יש לבצע את ההפרדה.
  4. חפשו את הכתמים – לפניי שתכניסו את הבגדים לכביסה בידקו האם הבגדים מוכתמים, וטפלו בכתמים באופן נקודתי באמצעות תרסיס להסרת כתמים לפני הכנסה למכונת הכביסה
  5. סגרו את החנות- הפכו את הבגדים, סגרו רוכסנים וכפתורים, פתחו קיפולים במכנסיים ובשרוולים והפכו את הבגדים
  6. בדקו את הכיסים- וודאו שהכיסים ריקים מחשבוניות, עטים, מסטיק, סוכריה או איזה סיכת ראש העלולה לפגוע בבדים
  7. הגנו על הפריטים העדינים- חולצות מכופתרות או ביגוד תחתון כדאי להכניס לתוך שק כביסה עשוי מרשת שיגן עליהם, אפשר גם להכניס אליו את הגרביים כדי שהם לא יאבדו בדרך.
  8. לא להעמיס על התוף- בכל תוכנית ותוכנית יש את המלצת היצרן לקיבולת מומלצת. חשוב להשאיר מרווח נראה לעין בתוף, על מנת שהכביסה תתכבס היטב- כך גם תהיה תנועתיות לפריטים והם לא יתקמטו.
  9. בחירת טמפרטורה- בגדים מגיעים במגוון של בדים ומרקמים, חשוב להתאים לכל סוג בד את הטמפרטורה המתאימה לו. לכן הקפידו לקרוא את תווית הבד טרם הכנסת הבגדים לתוך המכונה.
  10. אחרי הכביסה- המכונה סיימה? הוציאו את הבגדים לייבוש מייד, בין אם זה בתלייה (בצל וכדאי למתוח את הבד), ובין אם במייבש כביסה. טיפ לגבי אחסון הבגדים- אפשר לשים את הבגדים הנקיים עם נייר רייחני של מייבש הכביסה בכדי לשמור על רעננות לאורך זמן.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('b36268b5-6366-40f0-ad99-75ed5afa3631','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה