depositphotos

יתרונות שיווק העסק באמצעות תוכן 

אתם רוצים להעביר מסר ללקוחות שלכם ? כתבה שיווקית היא הפתרון לכך מכיוון שהגולש נכנס לאתר, הוא נכנס במטרה לקרוא כתבה, יש לו זמן פנוי לצרוך תוכן. ובכך זה מאפשר לכם לשווק מוצרים בעזרת תוכן ארוך מהרגיל ובכך להרוויח כמות מידע מדויק בהעברת המסר שלכם.
בדר״כ הגולשים תופסים תכנים כאלה כאמינים יותר מכיוון שהפרסום מגיע מאתרים עליהם הגולשים סומכים אתרים עם וותק ואמינות. 
התשלום לכתבה הוא חד פעמי , הכתבה נשארת תמיד באתר כל עוד הוא קיים, ואתם גם מרוויחים קידום בגוגל בצורה אורגנית כך שמי שיחפש מידט אותנטי בגול יוכל להגיע אליכם ישירות. 
לרוב הפניות איכותיות יותר מפלטפורמות אחרות, מכיוון שהגולש מגיע ״בשל״ יותר אחרי כתבה שיווקית שבה הוא קיבל את כל הפרטים על העסק שלכם. 
מומלץ לפרסם באתרים, שקהל היעד שלכם ידוע לדוגמא מקומנים. אם הקהל שלכם בעיר ספציפית או יישובים זו הדרך הטובה ביותר להגיע לקהל ממוקד. אם אתם רק רוצים להרוויח קידום בגוגל אז תבחרו באתרים שהדומיין שלהם חזק ומוביל במנועי החיפוש של גוגל. 
הטמעת קישורים בכתבה  לאתר שלכם תואיל מאוד גם לקידום בגוגל וגם לחשיפה עבור הגולש שקורא את הכתבה. 
מומלץ לבחור בכתבה עם טופס ליד שבה הגולש יכול בסיום הקריאה להשאיר פרטים אישים שיגיעו אליכם כליד ישירות למייל. 
את התכבה אפשר לשתף על ידי קישור לרשתות שלכם וגם לכתוב "כתבו עלינו" וליצור רושם אותנטי ללקוחות שכבר עוקבים אחריכם ואו לקדם את הכתבה בקידום ממומן . 
כתיבת הכתבה 
אם אין לכם נסיון בכתיבה מומלץ לפנו לכותבי תוכן או לחילופין לרכוש את הכתבה בחבילה שכוללת כתיבה , נפוץ באתרים מקומיים המציעים מגוון חבילות עבור רכישת תוכן שיווקי. 
לפרסום כתבות תוכן במקומונים השאירו פרטים ויחזרו אליכם 
שם מלא
דואל אלקטרוני
טלפון
הערות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected]