עכשיו בבאר שבע: הכירו את הפתרון שחוסך לעצמאיים הוצאות שכירות מיותרות

$(function(){setImageBanner('456ea81b-3ac0-4fea-91e4-56a1b4913690','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

הנה בעיה שכל מי שעבד אי פעם מהבית מכיר מקרוב: מה עושים כאשר צריכים להיפגש עם לקוחות? או להעביר מצגת עסקית? או כשפשוט צריכים כמה שעות להתרכז?

קרדיט - אביחי דרעיעצמאיים רבים לרבות מאמנים, מטפלים, יועצי משכנתאות ויועצים עסקיים או שכירים בחברה שעובדים מרחוק, נתקלים בבעיה כאשר הם זקוקים לקיים פגישות עבודה עם לקוחות אבל לא רק, לעיתים סביבת העבודה הביתית לא מאפשרת פרודקטיביות כלל, לרבות נוכחותם של ילדים או תנאי עבודה שאינם תמיד אידיאליים לביצוע של עבודה תקינה.

האם נארח את הלקוחות בבית? לא ממש נעים. בית קפה? המוני ולא ממש משדר ביזנס.

אז מה עושים? 

אותם אנשי מקצוע היו מעדיפים כמובן לעבוד בסביבת עבודה משרדית ואולם השכרת חדר מאלצת לעשות זאת לתקופת זמן שאינה בהכרח תואמת את צרכיהם ונקבעת ע"י משכיר הנכס ללא כל אפשרות לגמישות מצידו.  על כן בחירת פתרון שכזה תאלץ את השוכרים לשלם תשלום חודשי מלא גם בעבור זמן שבו הם אינם צריכים את חלל העבודה, מה שהופך את הפתרון של השכרת חדר ללא אטרקטיבי בלשון המעטה בעבור רבים מן השכירים והעצמאיים.

ואגב, עוד לא דיברנו על הצורך לדאוג לריהוט, למכונת קפה, אינטרנט, ארנונה וחשבונות. אלו הוצאות שיכולות להגיע למאות ואלפי שקלים בחודש.

הכירו את מתחם D-SPACE

מתחם חללי עבודה משותפים חדש מבית קבוצת דלויה, הממוקם בכניסה לעמק שרה אל מול היס פלנט עם קונספט חדשני שגורם לך ישר לתהות, איך לא חשבו על זה קודם?

קרדיט - אביחי דרעי

מה המתחם מציע?

מעביר למשרדים הקבועים במתחם, הושקה עכשיו אפליקציה חדשנית המאפשרת כניסה שעתית או יומית למגוון חללי עבודה במחירים הוגנים וחברתיים. השירות מיועד במיוחד בעבור אנשים שעובדים מהבית, מבקרים מחוץ לעיר או כאלו שפשוט זקוקים לחלל עבודה או פגישות מכל סיבה שהיא. מדובר כאן על בשורה של ממש!

ההשכרה לפי שעה עונה על צורך של שכירים ועצמאיים רבים שיוכלו כעת לשכור משרד או קליניקה רק לזמן שבו הם צריכים לעבוד: כלומר ניתן להמשיך ולעבוד מהבית, אך המתחם יאפשר לשכור משרד לתקופת זמן חלקית המותאמת לצרכיו של השוכר -  שעה, יום או אפילו חודש, וכל אחד יכול לבחור כמה להשתמש ולשלם רק על הזמן שהוא באמת צריך. שירות כזה חוסך סכום משמעותי של מאות ואף אלפי שקלים בחודש בעבור הוצאות שכירות וחשבונות מיותרים, כאשר המחיר כולל כמובן את כל החשבונות, האירוח, הקפה, אינטרנט וכו.

״אני מרגיש את ההתלהבות והרצון של השוק העסקי המקומי מהמהלך״ מספר יוסי ממן מנהל המתחם ומוסיף: ״מהניסיון האישי שלי אני יכול לספר שהיתה תקופה בעברי שעבדתי לזמן קצר מהבית וזה היה מאתגר מאד. ילדים קטנים, רעש, חוסר ריכוז וחוסר פרודקטיביות ליוו את יום העבודה שלי ואז דוחים דברים לערב. האיזון בחיים מופר כי תמיד יש משהו חשוב לעשות שהוא לא עבודה. אני יודע שהשירות החדש שלנו נוגע בנקודת כאב של לא מעט עצמאיים או שכירים שעובדים מהבית ואני שמח שאנו מעניקים ערך.

אגב, בשירות שלנו משתמשים לא מעט יועצים ואנשי מקצוע המגיעים לפגישות מרוכזות מחוץ לעיר ולוקחים משרד ליום אחד, ואני יודע בוודאות שזה שינה עבורם משמעותית את חווית העבודה וגם את ההוצאות ולטובה.

ומה לגבי עלויות?

עשינו מאמץ וגם הצלחנו לשמור על מחירים חברתיים ובמקביל להעניק שירות ברמה גבוהה במתחם יוקרתי המשדר עסקים. החבילות אצלנו מאד אטרקטיביות ומתאימות לכל אחד ולכל כיס.

קבוצת דלויה תמיד הובילה ערכים של חדשנות ויזמות וגם המתחם הזה ממלא ייעוד משמעותי וחשוב עבור הקהילה העסקית המקומית והחיצונית. מיקום המתחם בכניסה לעמק הוא ייחודי ויש לזה משמעות רחבה. ההזמנה מתבצעת באמצעות אפליקציה שפותחה במיוחד ניתן להזמין משרד, חדר ישיבות או קליניקה אפילו מעכשיו לעכשיו ולבוא ולעבוד במקום מסודר. מעבר לעובדה שהמקום כולל חדרי ישיבות, משרדים מפוארים, טרקלין עסקי ומכונת קפה יוקרתית, נוצרת קהילה עסקית של בעלי עסקים ודיירי המתחם מחברות שונות,  שמתראים מידי יום ויוצרים קשרים בין אישיים ועסקיים. מעבר לכך, במתחם נהנים מסדנאות והרצאות שנערכות במקום מטעם בעלי המקום ללא עלות מתוך רצון לקדם את הקהילה העסקית בעיר ובמיוחד בעמק שרה.

המודל שדי ספייס מציעים הוא מודל מנצח המאפשר עם מחירים חברתיים ונוחים המתאימים לכולם. מוזמנים לבקר באתר, להירשם ולהינות מרמה גבוהה של חללי עבודה בעלויות מצויינות שחוסכות המון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('fe5dbf9e-4895-4372-ac60-257642d2d9a9','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה