כך תהפכו את סביבת הבית לבטוחה יותר באמצעות כמה אביזרי פרזול פשוטים



כולנו רוצים ליצור סביבה כמה שיותר בטוחה בביתנו, והמודעות לנושא זה גבוהה במיוחד בישראל של 2024. כמובן שחשוב לשים דגש מרכזי על הנוחות והשימושיות של הממ"ד ולוודא כי הוא תקין ומאובזר בכל מה שצריך. מעבר לכך, ישנם עוד כמה וכמה אביזרים פשוטים ולא יקרים במיוחד שניתן ומומלץ לרכוש, על מנת להבטיח כי הבית שלנו מהווה סביבה בטוחה ומוגנת ככל הניתן, עבורנו ועבור ילדינו.

קרדיט לתמונה: אחים ביטר

אילו אביזרי פרזול בסיסיים ופשוטים רלבנטיים פחות או יותר עבור כל בית ודירה בישראל, ויכולים להכניס שיפור משמעותי גם לבית שלכם במהירות ובקלות? להלן כמה דוגמאות לאביזרים שכדאי להכיר ולשקול לרכוש לבית –

 

צילינדר חכם – לפחות את דלתות הכניסה והיציאה מהבית מומלץ לצייד במנעולים חזקים ועמידים, ובימינו הם יכולים להיות גם חכמים... צילינדר חכם הוא צילינדר מאובטח לדלת אשר ניתן לפתיחה והפעלה בכמה דרכים מאובטחות שונות, כולל פתיחה חכמה באמצעות אפליקציה בסמארטפון. כשדלת הכניסה לבית מצוידת בצילינדר חכם, הסיכויים לכך שיצליחו לפרוץ את הדלת יורדים משמעותית ומידת הביטחון שלנו בביתנו עולה בהתאם.

 

כספת לאקדח – לא מעט אנשים בישראל מחזיקים בנשק פרטי, במיוחד השנה ולאור המצב הביטחוני. נשק פרטי עשוי בהחלט לסייע לנו להגן על עצמנו, על משפחתנו ועל ביתנו בצורה טובה יותר, אך מדובר גם בפריט בעל פוטנציאל סיכון משמעותי, אותו יש לאבטח כראוי בעת שהותנו בבית (או כשאנחנו לא בבית ולא לוקחים עימנו את הנשק). כספות לאקדח – קטנות, קומפקטיות ומאובטחות היטב, הן בבחינת אביזר חובה של ממש עבור כל מי שמחזיק אקדח בבית. כמובן שבמידה וישנם ילדים בבית כספות לנשק הופכות להכרח של ממש, אך כך גם במידה ואין ילדים – במוקדם או במאוחר יגיע מצב בו נרצה לצאת מהבית ללא הנשק, וחשוב מאוד שזה יהיה מאובטח כהלכה למקרה בו יפרצו לנו לבית, למשל.

 

אביזרים לממד – כאמור, חשוב מאוד לוודא כי הממד בבית או בדירה שלנו מתוחזק ומאובזר וכי כל המערכות הנמצאות בו (דוגמת אוורור, מיזוג, חימום וכיוצ"ב) פועלות כהלכה. בפרט, חשוב במיוחד להתעכב על דלת הממד ולהבטיח כי היא תקינה, ננעלת בצורה חלקה וטובה וגם ניתנת לפתיחה מבפנים בקלות. אביזרים לממ"ד בעולם הפרזול כוללים למשל סוגים שונים של ידיות לדלתות ממ"ד, כמו גם החלקים הנלווים השונים (דוגמת צירים, בריח, מוט טלסקופי לנעילת דלתות וכד').

בשביעי לאוקטובר יותר מדי משפחות בקיבוצי עוטף עזה גילו בזמן אמת כי דלתות הממ"ד של ביתן אינן תקינות ואנשים נאלצו להחזיק את הדלת במו ידיהם אל מול ניסיונות פריצה של מחבלים במשך שעות ארוכות. הבטיחו כי דלת הממ"ד, כמו גם שאר האזורים והחלקים של המרחב המוגן בביתכם, תקינים ופועלים בצורה טובה.

 

מלבד כמה דוגמאות בסיסיות אלו לאביזרי פרזול מרכזיים ומומלצים אשר יסייעו להעלות את רמת הבטיחות בבית שלכם, תוכלו למצוא עוד דוגמאות רבות נוספות. תחום ששווה להציץ בו ולהכירו מקרוב יותר, למען בית בטוח יותר...

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה