אוהדים ואוהדות, הכירו: האפליקציה שתשפר את חווית הצפייה באצטדיון טרנר

$(function(){setImageBanner('7142bb7f-74a2-4be1-bc91-bee5b2e5e47f','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

באצטדיון טוטו טרנר, בריכת הסולטן בירושלים, וכך גם בפארק הירקון, בפארק רעננה, במצדה ובערי הבירה באשדוד ובראש העין כבר יודעים שלא חייבים לפספס אף לא דקה מהמשחק, מהמופע או מהבילוי. אפליקציית BFF2PAY כבר זמינה כדי לשרת את הצופים והמבלים ולהעצים את החוויה. אפשר להזמין באמצעותה מזון ושתייה, להתרווח במושב, להמשיך ליהנות ולקבל את ההזמנה ישירות באמצעות שליח.

קרדיט - BFF2PAY

מדובר בפלטפורמת הזמנות ותשלומים דיגיטלית ייעודית לאירועים פומביים, שמסייעת למארגנים למנוע התקהלויות, מקטינה את הצורך לעמוד בתורים ליד הקופות ודוכני המזון והשתייה, ומאפשרת תשלום ללא מעבר של כסף מזומן או כרטיס אשראי מיד ליד.

אפליקציית BFF2PAY מאפשרת ללקוח להזמין ולשלם, ואחר כך לאסוף את הזמנתו במזנון הקרוב(Take Away)  או לקבלה ישירות למקום מושבו. המערכת מאפשרת לשליחים לאתר את מקומו המדויק של הלקוח באמצעות GPS, להגיע אליו במהירות ולמסור לו את הזמנתו במהירות. כאמור, האפליקציה ישימה באירועי ספורט באצטדיונים ובהיכלי ספורט, במופעי מוסיקה ובידור בפארקים, במתחמי פסטיבלים, וגם בחופי הים.

אפליקציה ידידותית ללקוחות ולמארגנים

האפליקציה הידידותית מאפשרת ללקוח להזמין מתוך תפריט רחב ומגוון, לשלם באמצעי תשלום מאובטח, לקבל במייל אישור להזמנה וחשבונית מס ולעקוב בכל רגע נתון אחרי מצב ההזמנה (התקבלה, בהכנה, מוכנה, משלוח). כך יוכל לדעת מתי לגשת למזנון כדי לאסוף אותה או מתי תגיע אליו ישירות באמצעות השליח.

פלטפורמה התשלומים עובדת בשילוב מערכת ניהול המספקת שליטה מלאה בזמן אמת על כל אחת מנקודות המכירה והפקת דוחות בסיום האירוע, כך שמפיק האירוע ומנהל האירוע יכולים לקבל עדכונים שוטפים על צריכת הלקוחות. האפליקציה מאפשרת גם למנהל המשלוחים לעקוב בזמן אמת אחר ביצוע ההזמנות, לקבל פרטים אודות הלקוח והשליח ולעדכן את הלקוח באמצעות התראות לטלפון הנייד שלו.

יוזמה של בעלי חברת "ברים"

אפליקציית BFF2PAY פותחה ביוזמת אסף אבוטבול וחן דלל בעלי חברת Barim.co.il - החברה הגדולה והמובילה בישראל לשירותי בר משקאות ואלכוהול, שהוקמה לפני כ-20 שנה ומספקת את שירותיה בכל רחבי הארץ - בכל סוגי האירועים ובפרט באירועים המוניים. חברת Barim נבחרה לספק בלעדית את שירותי ההסעדה והמשקאות במתחמי אירועים כגון פארק הירקון, בריכת הסולטן ומצדה, משרתת מעל מיליון וחצי לקוחות בשנה בפסטיבלים המובילים ובמופעי ענק של אמנים מהארץ ומחו"ל, ומעסיקה כ- 8000 עובדים מדי שנה.

כחלק מהבנת השוק וצרכיו החליטו השניים לפתח "ארנק דיגיטלי" כדי להקל על המארגנים והצרכנים, להימנע מתורים ארוכים ומשימוש במזומנים, והצליחו לאגד תחת אפליקציית תשלומים אחת את כל הפתרונות הפיננסים. לשני היזמים - אסף אבוטבול המשמש כמנכ"ל וחן דלל המשמש כסמנכ"ל שיווק ומכירות, חבר כשותף וסמנכ"ל R&D ליאור בלמס, מייסד ומנכ"ל חברת Mountapps המפתחת פתרונות מחשוב לארגונים גלובליים.

במסגרת שיתוף הפעולה של החברה עם הפועל ב״ש  הכריזו השניים  על הקמת מתחם "פאן-זון" מיוחד שפועל במשחקי הבית של הקבוצה באצטדיון טוטו טרנר. האוהדים יוכלו להגיע לאזור האצטדיון  לפני כל משחק וליהנות מחוויה יוצאת מהכלל. 

במתחם יחכו לאוהדים מגוון דוכני אוכל, מוזיקה טובה, חנות אקססוריז לאוהדים, בר שתיה מרכזי הכולל בירה ועוד הרבה הפתעות. המתחם יישאר פתוח גם בסיום המשחק. מדובר בפרויקט ייחודי וראשון מסוגו בישראל, כאשר לאורך העונה יתווספו חידושים והפתעות לחווית האוהדים. המתחם פתוח לכל הגילאים והמבקרים.  במתחם עצמו ניתן יהיה לרכוש מוצרים מיוחדים בהנחות משמעותיות רק למשתמשי אפליקציית bff.  

אבוטבול שצמח בבאר שבע וכיום הוא אחד מהבעלים של קבוצת קמפאי, מציין שבאר שבע זה בית ולכן היה כה חשוב לו לעבוד יחד עם הפועל ב״ש ולהטמיע את המערכת החכמה שיצרו הוא ושותפיו. "האתגר האמיתי הוא לשנות את דפוסי ההתנהגות של הקהל ולהטמיע את השימוש באפליקציה", אומר אבוטבול, "בכל פרסום של אירוע או בעת הזמנת הכרטיס, אנו מציינים את האפשרות להוריד את האפליקציה ולהירשם. בפסטיבל הבירה, למשל, אנו מציעים לכל מי שמוריד את האפליקציה עד יום לפני האירוע מבצע 1+1. אני מפרסמים את האפליקציה גם במתחמי האירועים עצמם באמצעות אביזרי פרסום שונים, ומי שרוכש עם האפליקציה בזמן האירוע זוכה להנחה של 15%-10%".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d6160619-5706-4c16-9424-7792b4bfd982','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה