באר שבעים בוחרים באר-שבעי

$(function(){setImageBanner('5b72ffc4-0a93-4b9f-9912-b5d2b7b0a2c3','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

בימים האחרונים הנהלת רשת מחסני השוק, הודיעה על החלטתה להאריך את הסכם החסות הראשית לקבוצת הכדורגל המקומית, הפועל מחסני השוק באר-שבע לעונה 2021-2022. זו העונה השנייה שהרשת מספקת חסות ראשית לקבוצה המקומית, אשר בבעלותה של נשיאת הקבוצה, אלונה ברקת.

יח"צ מחסני השוק

החלטה זו משקפת את נאמנותם הרבה של בעלי הרשת- משפחות נעמן וכהן, כלפי הקבוצה המקומית וכלפי תושבי באר-שבע והסביבה שכן, היא אינה טריוויאלית בהתחשב בתקופה המאתגרת שפקדה בין השאר גם את ענף הספורט. משחקי כדורגל שהתקיימו הרחק מהמגרש הביתי וללא קהל, הם חלק קטן מאתגרים שנערמו בשנה החולפת והובילו חברות רבות לבחון צעדיהם ולעצור חתימה על הסכמי חסויות בענף הספורט. בעוד רבים נסוגו אחורה, בהנהלת רשת מחסני השוק, הוחלט פה אחד בביטחון ובגאווה רבה להמשיך ולתמוך בקבוצה המקומית, באר שבעים בוחרים באר שבעי, כחלק מהפגנת סולידריות מקומית, לצד רצון לקידום ערכים של התמדה וחתירה למצוינות המתכתבת עם ערכיה של הרשת באופן טבעי ומדויק.

"כרשת שצמחה בבאר-שבע, בשלהי שנות ה-90, חשוב לנו לקדם ערכים המחנכים למצוינות ולהתמדה", אומר שלום נעמן, מנכ"ל ומבעלי רשת מחסני השוק, "עבודה קשה בליווי סבלנות ואמונה הם מרכיבים מהותיים בכל תחומי החיים וכך גם בספורט. כבאר שבעים גאים אנחנו זוכרים בכל רגע נתון את הדרך שעברנו ומהיכן צמחנו, על כן חשוב לנו לתרום לקהילה, לחזק ולטפח את קבוצת הכדורגל המקומית שלנו, שתוכל להציג את יכולותיה הגבוהות והפוטנציאל הגלום בה. הקבוצה מהווה מקור גאווה לכל תושבי האזור ועל כן, חשוב להשקיע בה שתחתור להישגים, כמובן תוך שמירה על הדרך ועל חוקי המשחק".

"גם הדרך שלנו כרשת צומחת הייתה הדרגתית ומבוקרת. בכל פעם הקפדנו על התייצבות סניפים לפני הקפיצה להזדמנות העסקית הבאה" מספר שלום נעמן- "בשנת 2011, רשת מגה נקלעה לקשיים, כך שזיהינו הזדמנות לרכוש חמישה סניפים: בצפת, טבריה, ביתר עילית, קריית מלאכי ואשדוד. בשנת 2015 רכשנו שישה סניפים נוספים, בבאר שבע, אשדוד, נשר, מודיעין ,יוקנעם וקריית גת. בהמשך, הגדילה המשמעותית ביותר עבורנו התרחשה בשנת 2019 כאשר חתמנו על עסקה משמעותית עם רשת קו־אופ. הליך ההטמעה והסבת הסניפים למחסני השוק, נעשה בהדרגה ובאיטיות במטרה להבטיח שליטה מלאה ולוודא שהכל עובד בדיוק לפי המדיניות והערכים שלנו המותירים חותם בתוך בתהליך הגדילה".

הסניף הראשון של רשת מחסני השוק, הנמצאת בבעלותן השווה של משפחות נעמן מבאר-שבע וכהן מנתיבות, נפתח בעיר העתיקה בבאר שבע על שטח של 800 מ"ר ומאז הספיקה הרשת לצמוח ל- 62 סניפים בפריסה ארצית כש- 8 סניפים מתוכם בבאר-שבע. כיום זו אחת מרשתות השיווק המובילות והיציבות ביותר בענף.  על פי גורמים מעורים בתעשייה, צמיחה איתנה זו היא פרי שיקול דעת עסקי מפותח, יכולת זיהוי הזדמנויות וזהירות עסקית, אשר הובילו אותה למקום האיתן בו נמצאת כיום. אנשי הרשת הם אנשי עשייה ועבודה המקפידים על צניעות וענווה, המוכיחים בכל יום מחדש את תשוקתם לענף. טובת הלקוח תמיד לנגד עיניהם והם מקדמים בראש ובראשונה את חווית השירות ושיפור חווית הקניה, החל מהחדרת טכנולוגיות חדשניות לסניפים, השקת שירותים המעניקים ערך מוסף ללקוח ומקצרים את זמן שהותו בסניפים ובאונליין.

האחים למשפחת נעמן, שלום, שאול ואיציק, גדלו לתוך עולם הקמעונאות כך שהיסודות והכלים להצלחתם נעוצה בניסיון עתיר שנים שספגו במכולת המיתולוגית שניהלו הוריהם מאיר-שמעון נעמן וג'ולי נעמן ז"ל ( על שמה קרויה קטגוריית האוכל המוכן ברשת- המטבח של ג'ולי) בבאר-שבע. איציק נעמן, סמנכ"ל משאבי אנוש של הרשת שהצטרף בשנים האחרונות לניהול, נזכר "אבינו עסק שנים רבות במסחר עוד בתוניס. עם עלייתם של הוריי ארצה בשנת 1972, הם סירבו להיתמך על ידי הרווחה, כך שאמנו פעלה ללא לאות יום יום לקבלת הלוואה מהסוכנות היהודית, כשהמטרה הייתה פתיחת מכולת שכונתית. נחישותה השתלמה ומכולת זו פרנסה בכבוד רב את כל 13 האחים, כשלמעשה בשלב כזה או אחר, כל אחד מאיתנו עבד לצד אבא. שלום, היה היחיד שנותר לנהל אותה את החנות עד לשנת 1995-השנה בה הושק לראשונה הסניף הראשון של רשת מחסני השוק".

שאול נעמן, מנכ"ל ומבעלי הרשת, מוסיף "החינוך שספגנו בבית אבא לימד אותנו תמיד לחלוק את ההצלחה ובכל מצב, להמשיך לתרום ממנת חלקנו עם הסביבה. אבא היה חוסך לא פעם מעצמו, על מנת לסייע ללקוחותיו בעת הצורך, כך שכשאתה גדל לערכים כאלה יכולת הנתינה מושרשת בך. תמיכתנו בקבוצת הכדורגל האהודה, החלה שנים רבות אחורה בקונסטלציות שונות ומגוונות. בשנתיים האחרונות החלטנו לקחת צעד פעיל יותר ולזרוע זרעים שיובילו לקבוצה יציבה, בטוחה ומקצוענית עם מארג שחקנים מהשורה הראשונה. בעונה הנוכחית נמשיך לצד החסות הראשית, גם עם הזנת שחקני הקבוצה באמצעות קטגוריית האוכל הביתי המוכן שלנו, "המטבח של ג'ולי" הפעיל בין היתר בסניף האורגים בבאר-שבע.

 בן גבאי

חשובה לנו הזהות המקומית ולשמר את המקום ממנו צמחנו, אומרים האחים נעמן, אומנם אנחנו רשת בפריסה ארצית נרחבת, אך יש לנו פינה מיוחדת בלב לבאר-שבע, המקום ממנו אנו מנצחים על כל פעילותה הענפה של הרשת. היו לנו לא פעם הזדמנויות רבות להעתיק את פעילות המטה שלנו לערי המרכז, אך החלטנו פה אחד שהלב שלנו פה ונישאר פה. אנו מעסיקים בסניפי הרשת המקומיים למעלה מ-1,200 עובדים מבאר שבע ומאזור הדרום וחשוב לנו להמשיך ולהצמיח את התעסוקה פה ולאפשר משרות במגוון מקצועות ותפקידים.

אנו מלאי הערכה לעובדי הרשת שהם ללא ספק שותפים להצלחה שלנו. לא רבים יודעים אך מרבית עובדי המטה ברשת, הם עובדים שצמחו מתוך המערכת. עוד מימי פתיחתו של הסניף הראשון. הם צמחו מלמטה מתפקידים זוטרים וכיום הם מנהלים ביד רמה, כל אחד בתחום עיסוקו.

"כיום הרשת מונה כ- 300,000 חברי מועדון וכ-50,000 חברי מועדון כרטיס אשראי Wincard+ הנהנים מהטבות ייחודיות לאורך כל ימות השנה. אנו עושים כ שביכולתנו לנהל קשר ישיר עם לקוחות הרשת בין אם בקבוצת הפייסבוק הסודית וכן, בניהול תקשורת באמצעות קבוצות וואטס אפ סודיות בהן נחשפים המבצעים וההטבות בכל זמן נתון. הקשר הישיר מאפשר כלי נגיש לשיפור חווית הקניה ולשימור הקשר האישי עם הלקוחות, שכל כך חשובה להנהלת הרשת ונמשיך לפעול כך בעתיד",  סיכמו האחים נעמן.

בן גבאיבן גבאי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('ca98585c-65cb-4642-b110-c2b486545623','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה