אם במציאות אין לכם FACEAPP כדאי לכן לקרוא את הכתבה הזו

$(function(){setImageBanner('5322bef1-acd9-4f28-aca4-b4084f3ed487','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,39323,'Image','');})

ריכזנו לכן 3 מומלצות מאזור באר שבע והסביבה שיגלו לנו את סודות היופי שלהן

צילום: סיון עטר

הכירו את סיון עטר קוסמטיקאית מבאר שבע, בת 42, אמא לשתי בנות ובעלת קליניקה לטיפולי פנים בבאר שבע. 

סיון, עורכת דין בהכשרתה, מעל עשור, עובדת במשרד ממשלתי גדול ומשלבת את אהבתה לתחום הקוסמטיקה. 

את לימודיה רכשה בבית ספר לקוסמטיקה "חווה זינגבוים", שם הוכשרה בתחומי ביולוגיה, אנטומיה, פיזיולוגיה וכימיה ולא פסחה על לימודי קוסמטיקה מתקדמת P.M.E בבית חולים איכילוב. 

לגישתה: ״אישה צריכה לעשות עבור עצמה לא פחות ממה שהיא עושה עבור משפחתה והסובבים אותה״, ומוסיפה:  "אישה מטופחת היא אישה מלאת בטחון, מרגישה טוב עם עצמה ומאושרת יותר״ ובשיטתה היחודית בשילוב טכנולוגיות מתקדמות והתכשירים מביאה להצלחות.

ספרי לנו על שיטת הטיפול שלך?

הטיפול בקליניקה מתחיל תמיד באבחון מקצועי והתאמת הטיפול בהתאם לסוג העור ומצבו ביום הטיפול. בקליניקה שלי מוצע מגוון טיפולים לכלל בעיות העור כגון: מיצוק הפנים והגוף, הצרת היקפים וצמצום צלוליט, אקנה ופוסט אקנה, פיגמנטציה ואנטי אייגי'נג. כמובן שהלקוחות שלי תמיד מתמידות בתוכנית הטיפולים כי הן רואות תצאות חיובות שנבנות בהדרגה. 

 

מעורכת דין לקוסמטיקאית נשמח לשמוע למה

מאז ומתמיד אהבתי טיפוח, יופי ואסתטיקה. מגיל צעיר מאוד אני מבקרת במכוני קוסמטיקה ומשתמשת בתכשירים על בסיס יום יומי. לא סתם אני נראית צעירה לגילי (צוחקת). 

את התואר במשפטים למדתי עוד בצעירותי, כבר אז ידעתי שאני רוצה לעזור לאנשים. התחום מאוד מעניין ומאתגר אך יחד עם זה לא הרגשתי מספיק חיבור אליו. 

בעבר, על רקע סטרס שחוויתי, סבלתי מהתפרצות אקנה. עברתי 3 קוסמטיקאיות שלא הצליחו לפתור לי את הבעיה ולבסוף התייאשו, הפנו אותי לרופא עור שהמליץ לי על ראוקטן- כדורים חזקים וקשים  מאוד. בדיעבד, אני מבינה שזו טעות. 

השילוב של החיבור ליופי/ אסתטיקה והבעיה האישית שלי, גרם לי להבין מה אני באמת רוצה לעשות בחיים וזה בעצם לטפל באנשים ובנשים בעיקר, לתת מענה אמיתי למי שסובלים מבעיות עור למיניהן. 

עם הנסיון הרב והשיטות שפיתחתי, אני יכולה להגיד בפה מלא שיש פתרון לכל בעיה.

 

אילו טיפולים לאחרונה תפסו תאוצה בקליניקה שלך?

הטיפולים שתמיד בתאוצה הם כמובן מיצוק העור. נשים רוצות תמיד להראות צעירות יותר, עם מראה טבעי, ללא הזרקות. טיפול המיצוק, מטרתו להחזיר לעור את הנפח והגמישות שאבדו וכן לטפל בהתרופפות העור. 

לאחרונה, עקב המצב, גם בעיות האקנה בתאוצה. אנשים נמצאים בסטרס, זה מתבטא בעור הפנים. חשוב מאוד לא להזניח כדי לא להגיע למצב של פוסט אקנה או צלקות שמצריכים טיפולים מורכבים יותר.

 

אני מטפלת גם בהרבה בני נוער שזה תוקף אותם הורמונלית. יש המון סיבות לאקנה וע"י אבחון נכון אני פותרת כל בעיה. אציין שאני נתקלת לא מעט באקנה באזור הגב בית החזה וגם לאזורים האלו ישנו טיפול. 

מאיזה גיל את ממליצה לעבור טיפולי קוסמטיקה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה מאיזה גיל מומלץ לעשות טיפול פנים. בגדול, עד גיל ההתבגרות אין צורך לעשות טיפולי פנים. יחד עם זאת, כל מקרה לגופו. ילדים עם אקנה/ קומדונים יטפלו בגיל מוקדם יותר מאחרים. 

יש נשים שיתחילו לטפל בשנות ה-30 לחייהן בעוד שאחרות נהנות מגנטיקה המאפשרת להן להתחיל את הטיפולים בגיל מבוגר יותר. 

ההמלצה שלי – בכדי לשמור על מראה עור חלק, אחיד וכן למנוע את פגעי הזמן, יש להתחיל בטיפולים אסתטיים בגיל צעיר. 

טיפ קטן לגולשים שלנו?

אנחנו גרים במדינה שטופת שמש ולכן חשוב למרוח קרם הגנה גם בחורף למניעת נזקי השמש. 

טיפ נוסף וחשוב - שטיפת פנים בכל ערב לפני השינה. 

הגבות הן המסגרת לעיניים שלנו ולפנים בכלל, באמצעות עיצוב גבות בשיטות הפופולאריות והמתאימות נוכל להתאים את הגבה למראה הפנים.

החלטנו לשאול את עדי אהרון מבאר שבע מהן הסודות בעיצוב הגבות

עדי אהרון מעצבת גבות שהגיעה אלינו מאילת מספרת על כמה שהתחום בער בליבה לפני המון שנים ומדגישה שזה האזור שבו נתנה את רוב תשומת הלב

"כשהשתחררתי מהצבא ידעתי שאני רוצה ישר לבנות לעצמי מסלול לחיים ולצד זה די חיפשתי את עצמי, התחום הזה תמיד עניין אותי אבל רציתי ללמוד אותו בפאן המקצועי ולהפוך את זה למשהו גדול יותר, היום אפשר להגיד שהגשמתי חלום."

אז באמת לאחר שהשתחררה מהצבא התחילה קורס ראשון של עיצוב ושיקום גבה, לאחר מכן כבר החלו הלקוחות לפקוד אותה בזכות החיוך הכובש, השירות וכמובן המקצועיות שהיו בידיה עוד מזמן. "מהר מאוד הבנתי שגם מיקרובליידינג חשוב ללמוד ולא פסחתי על כך". לאחר מכן כבר את אותם טכניקות שילבתי בטיפולים ללקוחות שלי, אני שמחה שה' נתן לי את הברכה בידיים ולא הייתי צריכה לעשות יותר מידי השתלמויות כדי להבין שאני מקצועית.

לאחר מכן עברתי לבאר שבע כי רציתי להתפתח בעיר מרכזית ולקחתי את זה בחשבון שאצטרך להתחיל הכל מאפס, לשמחתי הרבה עברתי לכאן וזה קידם את המקצועיות שבי ופתח לי המון דלתות בפני המון לקוחות. איך אומרים "הלכתי על כל הקופה".

מהן הטכניקות העיקריות שאת משתמשת בהן בעבודה?

אז ככה: מיקרובליידינג , הסרת איפור קבוע כושל ברימובר ופיגמנט שפתיים הם העיקריים שבולטים היות ויש המון טיפולי איפור קבוע שדוהים ומצריכים הסרה או חידוש למשהו מתאים יותר. השפתיים כיום הפך לטרנד טבעי והיום רואים שהרבה נשים מעדיפות להבליט את השפתיים באמצעות מיקרופיגמנטציה ולא דרך הזרקות, אני שמחה שאני יכולה להוציא את היופי שבלקוחה בשיטות טבעיות ואיכותיות יותר והכי חשוב שהן מרוצות.

"בנוסף אני עובדת בשיטה של הרמת גבות והרמת ריסים, טכניקה עדינה" , עדי משאירה את היעוץ למי מתאים ואיך אצלה בקליניקה בבאר שבע.

מהו הטיפול הקוסמטי שאת הכי אוהבת?

הטיפול האהוב עלי הוא מיקרובליידינג, אני הכי אוהבת שמגיעה אליי לקוחה שלא שלמה עם הגבות שלה, היות וזה מסגרת הפנים שלה, או שיש לה חוסרים או צורה שלא מתאימה לה ולאחר הטיפול היא יוצאת ממני מאושרת וכך "ירדה לה אבן מהלב" ולי זה מסב אושר גדול. מגיעות אלי מעט חששניות היות והתחום הזה מאוד פרוץ ואני חושפת בשקיפות מלאה ללקוחה איך היא אמורה לצאת ממני ומה עתיד לבוא כולל הדגמה לפני תחילת הטיפול וכך אני מבטיחה את הסיפוק שלי ותוצאה מושלמת גם עבורה.

ואיך את מתמודדת עם הציפיות שלהן?

אז כך, יש לי קו עבודה מאוד ברור, אני אוהבת עבודה עדינה, שמתאימה לפנים של הלקוחה. לפני כל טיפול אני מבצעת ייעוץ טלפוני או פרונטלי מול הלקוחה על מנת לבצע תיאום ציפיות מאוד ברור בו אני מבינה קודם כל את רצון הלקוחה ולאחר מכן מסבירה לה איך אני מביאה אותו ליידי ביטוי. יש מקרים בהן לקוחות רוצות צורה שלא מתאימה לגבות שלהן או עובי מוגזם ובמקרים כאלה אני פשוט לא מקבלת, או מתעקשת על משהו שאכן מתאים בסופו של דבר זה גם השם שלי על המראה שלה,  חשוב לי לשמור על זה. שקיפות מול הלקוחה זה חשוב ולא כל מה שיפה על משהי אחרת יהיה יפה עליה וצריך לומר את זה לפני ביצוע הטיפול כדי להימנע מאי נעימויות וחוסר שביעות רצון ובכך אכזבה מצידה.

איך את דואגת לשמור על סטנדרטים גבוהים של היגיינה וניקיון?

היגיינה זה א׳ ב׳ מבחינתי, הסטודיו נשטף בכל יום, השירותים עוברים ניקיון באקונומיקה וכמובן כל הכלים הרב פעמיים (פינצטה, מספרים) עוברים חיטוי בין לקוחה ללקוחה יש מוצרים חד פעמיים שלי שנזרקים לאחר שימוש, אפילו המסרק גבות! כמובן שבכל מה שקשור לאיפור הקבוע אין מה לדבר בכלל, בכל טיפול נפתחת מחט חדשה מול הלקוחה ובסיום נזרקת לפח. למען הסר ספק העבודה שלי מתבצעת עם כפפות ומסיכה והסדין מוחלף כל יום ובין לקוחה ללקוחה. שזה דבר בעיני בסיסי. 

איך את מתכננת את הטיפול ללקוחה חדשה?

לקוחה חדשה שמגיעה אלי לכל טיפול לרוב תגיע לפגישת ייעוץ לפני או לחילופין תעבור ייעוץ טלפוני, לאחר מכן אשלח לה הצהרת בריאות כשמדובר בטיפול מסוג איפור קבוע על מנת לוודא שהכל תקין וכמובן היא תעבור הסבר על אופן הטיפול וההחלמה. השירות והאווירה היא מעל הכל, זמינות לכל שאלה תמיד ומענה לכל התלבטות שתגיע בדרך. אני אוהבת את העבודה שלי.

עדי מזמינה אתכם לקליניקה להנות מעיצוב גבות מקצועי, התאמה אישית לכל אחת וכמובן קפה על חשבון הבית. מורדי הגטאות 71, באר שבע. 050-907-6027, ויכולים גם לעקוב באינסטגרם adiaharon_eyebrows

צילום עדי אהרון

בעידן בו חדשנות ומדע מצטלבים, המוצרים של ד"ר מלומד פרופשיונל תפסו תאוצה בקרב משתמשות רבות, תפסנו את מיכל מלומד למספר שאלות על המותג ובפרט על הניסיון המקצועי שלה של למעלה מ 30 שנה, שהוביל לפיתוח מוצרים מדעיים פורצי דרך של דר' מלומד, אבי הקוסמטיקה המדעית בישראל.

המוצרים של ד"ר מלומד מציעים מגוון פתרונות עור ייחודיים: אנטי אייגי'נג, הצערת העור, חידוש העור, מיגור ומניעת בעיות בעור. מתוך הבנה עמוקה של המדע העומד מאחורי העור, ד"ר מלומד פיתח סדרת מוצרים פורצת דרך, המשלבת טכנולוגיות חדשניות עם מרכיבים טבעיים ויעילים שמביאות תוצאות מהפכניות למרקם העור ולמראהו. מיכל מלומד ממשיכה את הדרך של אביה ומובילה קבוצת קוסמטיקאיות מכל הארץ בהדרכות אונליין, בימי עיון ובהשתלמויות, תוך כדי מחקר ופיתוח מוצרים חדשניים עם תוצאות יוצאות דופן, ועם ניסיון של למעלה מ-30 שנה, היא לא פוסחת על טיפולים בקליניקה שלה ומספרת איך הם יכולים לשפר את מראה העור ואת ההרגשה, ולהבטיח מראה עור צעיר ויפה לאורך זמן.

ספרי לנו קצת איך המוצרים של דר' מלומד פרופשיונל יכולים לעזור לעור הבוגר?

המוצרים של ד"ר מלומד מובילים את מדע הקוסמטיקה ופורצים דרך בתוצאות הצערת העור, הבהרת העור, אקנה ושיקום נזקי עור. ד"ר מלומד מוביל את תחום הקוסמטיקה המדעית משנת 1969. המסע המדעי שלי החל ממחקרים מתקדמים בתחום הדרמטולוגיה והקוסמטיקה, שבהם חקרתי ביעילות את השפעת המוצרים על עור מתבגר, עור בוגר, עור בעייתי, עור אקנתי, עור מגורה, ועור פגום. המוצרים של ד"ר מלומד משלבים חומרים פעילים פורצי דרך שיוצרים תוצאות מתקדמות בעור. בעיקר בימים אלה חשוב לשים דגש על טיפול העור ועל מיגור נזקים בעור, אשר חלקם מתפרצים בעור גם עקב המצב הנפשי והרגשי המרכב.

איזה טיפולים יותר שילבת לאחרונה בקליניקה שלך עם המוצרים של דר' מלומד?

המוצרים של דר' מלומד עובדים מעולה בטיפולים ממוקדים וגם בטיפולים משולבים. אני יותר נוטה להתאים את סוג הטיפול בצורה הכי מדויקת לכל אחד, שתיתן תוצאות מידיות, ותוציא את הלקוחות מרוצים ומרוצות. רוב הלקוחות מגיעים עם בעיית אנטי אייגי'נג, או עם אקנה, ולפעמים עם בעיות משלובות של כתמים, פצעונים, כתמי גיל, נזקי גיל, קמטים עמוקים וקמטוטים. היות והחומרים הפעילים במוצרים הם חזקים מאוד, ושיטות הטיפול מאוד מיוחדות, מיד בתום טיפול נראית השפעה מהירה על העור ותוצאות שמאוד משמחות. רוב הטיפולים בקליניקה שלי הם משולבים לפתרון של כמה בעיות עור במקביל, והתוצאה תהיה מושלמת לאחר טיפול בודד או לאחר סדרת טיפולים, יחד עם שילוב של שגרת טיפוח ביתית. זה מאוד מאתגר לפתח מוצרים שיכולים לתת פתרון לכמה בעיות במקביל. תוך כדי המחקרים שאני מבצעת, אני מגלה שילובים ייחודיים של חומרים המעניקים הגנה גם מפני נזקי הסביבה והם גם מאיצים את תהליכי התחדשות העור. בתקופה הזו אני מעבירה הדרכות בנושא שיקום נזקי הקיץ ועונת המעבר בטיפול חורף מתקדמים והרבה קוסמטיקאיות נרשמו להדרכה.

איך אני יכולה להשיג את המוצרים של דר' מלומד מבלי להגיע פיזית אליך לטיפול?

את מוצרי ד"ר מלומד ניתן להשיג אצל הקוסמטיקאיות שלנו, אצלי תוכלי לקבל רשימה של קוסמטיקאיות בערים מסוימות ברחבי הארץ, או להזמין דרכי טלפונית. אני דואגת שזה יגיע ארוז היטב עם שליח. בקרוב באתר תיפתח רכישה לקהל הרחב ולקוחות אשר רגילות למוצרים ומשתמשות בקביעות יוכלו להזמין ולקבל אותן הביתה.

אני תמיד ממליצה להגיע אלי לאבחנה של העור, פיזית או טלפונית. לא חובה תמיד להגיע לטיפולי פנים ולסדרות טיפולים, אבל במרבית המקרים כאשר משתמשים בתכשירים טובים לכל הפחות בבית על בסיס התאמת התכשירים לעור, בעיית העור מתגמדת לעומת אי שימוש בתכשירים כלל. אני דואגת לאבחן את העור ונותנת מוצרים בהתאם לכיס של הלקוח ובהתאם לכמות הזמן הפנוי שיש להם. הכי טוב להתאים נכון, כי לא רצוי להעמיס אנשים במוצרים שבסופו של דבר ישבו להם במגירה ללא שימוש.

טיפ קטן לגולשים איך לשמר על העור?

אני ממליצה על טיפול בעור הפנים לצורך שדרוג המראה וההרגשה. שגרת טיפוח קבועה, המותאמת  לסוג העור, גילו ומצבו, תוכל להעניק לעור מראה חדש, נקי, אחיד, חלק וזוהר. כדאי להשתמש רק בתכשירים שמתאימים למצב העור. בחורף חשוב להימנע מיובש, שיוצר בעור קמטים וגירויים, וכמובן לרכוש ערכה ביתית של דר' מלומד שנמצאת אצלי בקליניקה. כל ערכה מותאמת בצורה יסודית ומקיפה בהתאם לסוג העור, גילו ומצבו, ובעלות נוחה שתוכל להעניק לעור מראה חדש, נקי, חלק, אחיד וזוהר.

אני מזמינה את כולם להנות מטיפולים לכל סוגי העור אצלי בקליניקה בישוב כנות

וכמובן משאירה את כתובת האתר שלנו לפרטים נוספים ואת הטלפון להזמנת תור

https://drmprof.com/ 053-6237984

מיכל מלומד צילום תומר קצב

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('c488f8b5-5655-46d0-8b13-07c435e86ac0','/dyncontent/2024/4/10/1ce44408-1dd9-411b-b3d9-da123a2ff67c.jpg',17729,'עזריאלי 0424 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה