אלוף הפיצוחים המקורי באר שבע - עסק משפחתי משנות ה-60

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('555dd4d3-27ae-4f31-8e66-4d1895cabdbc','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7],[function() {setImageBanner('555dd4d3-27ae-4f31-8e66-4d1895cabdbc','/dyncontent/2024/5/1/b7c969b2-484f-4331-bd04-bd9ead8fafb4.gif',17822,'סמי 0524 אייטם',525,78,true,39323,'Image','');},7]]);})

יחצ

אם אתם תושבי באר שבע והסביבה מבטן ולידה, אין סיכוי שאתם לא מכירים את אלוף הפיצוחים שהוקם כבר בשנות ה-60 מתוך אהבה גדולה במיוחד לעולם הפיצוחים. אבל זה לא נגמר רק שם, עסק לא יכול להצליח רק על אהבה, הוא חייב מסירות יוצאת דופן ללקוחות, הוא מחייב עבודה על פי נהלי ניקיון וגם – בסוף את הכול אנחנו מודדים בטעם, טעים לכם? תקנו, לא טעים – לא תקנו, ותאמינו לנו, אצל אלוף הפיצוחים טעים. יצאנו ליום טעימות כדי לבחון מה יש לעסק הכי ותיק בפיצוחים בבאר שבע להציע, ספוילר – כל מה שאתם צריכים.

איך עסק אחד קטן הפך לאימפריה

בתחום הפיצוחים בו התחרות רבה, הצליח דווקא אלוף הפיצוחים לפצח את השיטה – עם המון אהבה והקדשת זמן לשירות לקוחות יעיל במיוחד, בניית אתר אינטרנט מוביל ושירות משלוחים מהיר, הם הצליחו לעשות זאת. הסוד הוא טיפול מסור בכל פיצוח – אך השירות מותאם לעידן של היום וכך הלקוחות נהנים מכל העולמות.

למה פיצוחים?

אין ספק שבגזרת הנשנושים הפיצוחים נמצאים על הסקאלה הבריאה יותר, בוודאי כשמדובר על אגוזים ועל פיצוחים קלויים. במסגרת הבדיקה הסבירו לנו אלוף הפיצוחים שמי שצריך להקפיד על מלח צריך לשים לב לכמות ולבחון אותה לעומק, אך לכל השאר – כאשר הפיצוחים נאכלים במידה, הם גם מאוד טעימים אבל בעיקר, בריאים יותר מקינוחים אחרים. השילוב שלהם עם פירות מצוין לקינוחים וניתן לראות שבישראל הם פופולאריים במיוחד בסיום ארוחות שישי, כאשר מוגשת ארוחה בשרית ויש צורך בקינוח שהוא פרווה, טעים וגם לא מצריך התעסקות רבה, וביננו – מי יתנגד לצלחת פירות, פיצוחים ואגוזים? אין פלא שחנות כמו אלוף הפיצוחים הפכה להיות מוקד עלייה לרגל בעיר.

נפלאות המנצ'ס

כולנו מכירים את המילה מנצ'ס אבל אלוף הפיצוחים לקח את הנושא צעד אחד קדימה והפך את המילה לסדרת מוצרים מטורפים שמתאימים במיוחד בשילוב עם אלכוהול והיתרונות שלהם חורגים מסיפוק בלוטות הטעם בלבד. המנצ'ס מציעים שילוב מענג של טעמים, מרקמים ונוחות שהופכים אותם לאהובים בסוף כל ארוחה ולפעמים גם בתור הקינוח המרכזי. הם מגוונים, מלוחים, מתאימים לכל חך ואפשר לשלב אותם עם מאכלים שונים, עם אלכוהול מכל הסוגים וגם עם מטבלים. הם מושלמים למסיבות ולהתארגנות עם חברים, הם ניידים מאוד וקל לקחת אותם ממקום למקום, הם נותנים את האנרגיה והמליחות הנדרשות בארוחה לצד השתייה המתאימה ולכן הם מתאימים כמעט לכל בילוי. אצל אלוף הפיצוחים ניתן למצוא מנצ'ס ייחודיים כמו סנייק חרדל ודבש, פלאפל, צ'ילי ליים או בצל סלק, פול שום ומיקס מקס זעתר.

מי אמר שאין פיצוחים מתוקים?

בדרך כלל כשאנחנו חושבים על פיצוחים, עולה לנו בראש תמונה של דברים מלוחים ונכון, בעבר זה באמת היה כך, אך כיום ישנם שילובים מצוינים של מפגש המתוק עם המלוח והתוצאות מדברות בעד עצמן. בחנות אלוף הפיצוחים תוכלו להזמין או להגיע לרכוש בעצמכם מתוך מגוון רחב של פיצוחים נהדרים – פקאן מצופה חלבה וניל, פקאן מצופה לוטוס, אגוז לוז (בונדוק) בציפוי פררו רושה, אגוזי לוז בציפוי בייגלה מלוח, אגוזי לוז (בונדוק) בטעם פיסטוק, פקאן סיני, קשיו רפאלו (פרווה), פקאן בציפוי קוקוס, פקאן אוראו, אגוזי לוז בציפוי במבה אדומה ואגוזי מלך בלונדי. מדובר על מבחר שיכול לתת תחרות אמיתית לכל שולחן חג, אירוח ואירוע שכן הטעמים המתפוצצים המתנגשים בין מתיקות למליחות מענג.

קלאסיקה של פירות יבשים

פירות יבשים, כמו צימוקים, משמשים ותאנים, הם מרכיב עיקרי במטבח גם כנשנוש אבל גם כמרכיב בישול בלתי נפרד. הם מושלמים לאפיית עוגיות, מאפינס ועוגות כשהם משפרים את פרופיל הטעם ומספקים אלטרנטיבה בריאה יותר לסוכרים מעובדים. הם מצוינים בתוך תבשילים שונים, החל מאורז ועד עוף וסלטים שונים ולכן תמצאו אותם בהמוניהם על מדפי אלוף הפיצוחים לאורך כל השנה. בבישול, פירות יבשים יכולים להעלות דרגה אחת למעלה את התבשילים המלוחים, לדוגמה, הוספת משמשים מיובשים לעוף בתנור יכולה להעלות את התבשיל דרגה אחת מעלה, ליצור איזון טעמים מדויק ולהחדיר למנה פרצי מתיקות. בנוסף, הם מהווים מקור מצוין לסוכרים טבעיים, סיבים וויטמינים, מה שהופך אותם לבחירה בריאה יותר עבור אותם תבשילים ומאפים. אצל אלוף הפיצוחים תמצאו בין היתר תמר מג'הול פרימיום, משמש טורקי ענק, חמוציות מיובשות, שזיפים אמריקאים מיובשים, צימוק בהיר ג'מבו, תאנים מיובשות, בננה צ'יפס ואננס מיובש – כולם עשויים עם המון אהבה ותוך הקפדה על שמירת הטעמים העמוקים של הפרי.

אגוזים טבעיים לנשנוש, בישול ואפייה

הם משמשים אותנו כמעט להכול ונמצאים בלא מעט ממתקים וקינוחים, עם אגוזים טריים קשה לטעות כי כל מה שאתם צריכים הוא שהם יהיו טריים. בחנות אלוף הפיצוחים מקפידים שכל האגוזים יהיו ארוזים היטב ושמורים כדי שיגיעו למטבח שלכם כשהם במצבם הטוב ביותר. גם המבחר גדול, כיאה לחנות ותיקה מהתחום. אגוזים טריים משמשים במספר עצום של תבשילים ומאפים, מאפייה ועד לקישוט סלטים והוספת קראנץ' למוקפצים, הרבגוניות שלהם לא יודעת גבול.

מבחינה בריאותית, אגוזים טריים הם מקור עשיר לחומרי תזונה חיוניים, לרבות שומנים בריאים, חלבון, סיבים, ויטמינים ומינרלים. הם יכולים לתמוך בבריאות הלב, לעזור בניהול המשקל ולהגביר את רמות האנרגיה בצריכה מתונה. אצל אלוף הפיצוחים אפשר למצוא אגוז מלך טבעי, שקדים טבעיים, קשיו טבעי, אגוז פקאן טבעי קלוף, פיסטוק טבעי, אגוזי לוז טבעים, בוטנים טבעיים, אגוזי מלך שלמים, גרעיני חמנייה קלופים, אגוז מקדמיה טבעי, גרעיני דלעת קלופים ואגוז ברזיל טבעי.

הכי ישראלי שיש

ולסיום, אי אפשר שלא לדבר על פיצוחים קלויים כאשר מדברים על אלוף הפיצוחים שכן מדובר על לב לבה של החנות. הם טעימים, מלוחים, כיף לנשנש אותם בכל מקום והם זולים במיוחד. בחנות אלוף הפיצוחים תמצאו גרעיני אבטיח, קשיו קלוי, פיסטוק קלוי, שקדים קלויים, בוטנים קלויים, גרעיני חמנייה קלויים, פול עם קליפה מטוגן, גרעיני חמנייה בקלייה כורדית, מיקס טקסס מתובל של פקאן ושקד, פקאן קלוי ללא קליפה, גרעיני דלעת, שקדים מטוגנים, אגוזי לוז קלויים, מקדמיה קלוי, בוטנים מטוגנים, פול קלוף, שקד מעושן, גרעיני מלון, מיקס דבש, פיסטוקים ועוד.

כתובת -מנדלסון 41 באר שבע 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



$(function(){setImageBanner('d53f6703-c2a6-46ac-9f06-12dcac3d4723','/dyncontent/2024/5/1/490c2377-284e-4da5-8be4-3136246574d4.jpg',17827,'תמוז 0524 אייטם',525,78,false,39325,'Image','');})
 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה