אליאס לקח פיקוד, ברדה הוכיח שגם הוא בן אדם: סיכום ניצחון חשוב בטרנר

$(function(){setImageBanner('db43312d-3039-44f3-abda-10c27ce3b722','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33036,'Image','');})

לאחר ההפסד המאכזב וההיסטורי בשבוע שעבר - גם ברדה וגם השחקנים שלו ידעו שכל תוצאה חוץ מניצחון אמש, תגרום ללחץ בלתי סביר בעליל על המועדון. מזל שהשחקן שטיפח בצלמו החזיר לו בגדול על המגרש

שי אליאס. קרדיט - הפועל "ויקטורי" באר שבעהמון לחץ השתחרר אמש עם שריקת הסיום באצטדיון טרנר, אשר קבעה כי הפועל באר שבע תטוס בשבוע הבא לליטא ביתרון 1-0. התוצאה לכשעצמה שבירה לחלוטין, אך ניכר כי גם המועדון וגם הקהל היו צריכים את הניצחון הזה כמו אוויר לנשימה.

לאחר ההפסד המשפיל בשבוע שעבר למכבי תל אביב, נראה היה כי העולם נחרב - ברחבי הרשת החלו להישמע קולות רבים שמבקרים את שחקני הרכש החדשים, הישראלים והזרים כאחד בטענה כי גם השנה לא נעשתה עבודה משמעותית מאחורי הקלעים על מנת להביא כאלו שיהוו יריב אמיתי למכבי חיפה ומכבי תל אביב. שחקנים רבים, אשר אמש הראו מעט ממה שהם שווים, דוגמת בדש ופטרסון, כבר הועמדו אל מול הזרקור כאשר לא מעט אוהדים החליטו לנתח באופן מקצועי כביכול את יכולותיהם.

מי שזכה גם הוא לביקורת, חדה וקטלנית מאי פעם הוא גם אליניב ברדה. נראה היה שהסמל הכי גדול של באר שבע מגלה כי גם הוא בן אדם, ולא האל שהוא חשב שהאוהדים חושבים שהוא. אמש, בדקה ה-80 גם קיבלנו עדות לכך, כאשר המאמן הצעיר השתלח באוהד שהעיר לו על אופן המשחק. ברדה, שהתנצל בשריקת הסיום על התנהגותו, יודע גם הוא שהפסד אמש היה יוצר לחץ בלתי סביר בקרב המועדון.

למרות היותו שחקן התקפה מובהק, השלוחה העוד יותר מובהקת של ברדה על המגרש מאז מונה למאמן הקבוצה אלו שניים משחקני הקישור - רועי גורדנה ושי אליאס. שני אלו, כאילו נבנו בצלמו של ברדה, שעיצב אותם ושייף את יכולותיהם במעין פרוייקט אישי שלקח על עצמו. אמש בטרנר, היה זה אליאס שהוכיח שצריך מישהו שילבש ''את המכנסיים בבית'', ויחזיר לקהל מעט משמחת החיים שנעלמה בהפסד הכואב בשבוע שעבר.

עוד ראויים לציון אמש היו פטרסון ובדש, שהראו כי במידה ויתנו להם חופש יצירתי - ייתכן כי נגלה את שחקני הכנף המרכזיים של המועדון העונה. בהמשך המשחק, תוך שהוא מתעלם שוב מאנטוניו ספר, החליט ברדה להעלות את אמיר ג'נאח - מה ששוב הכניס מעט חיות להתקפה שהחלה לאבד מהריכוז במחצית השנייה. 

בשבוע הבא, כשהם יצאו למדינה היפייפיה ליטא, אשר שוכנת בלבד המדינות הבלטיות - יצטרכו האדומים להבין שזה לא הולך להיות קל. לאו דווקא בגלל זהות היריבה, אלא בגלל המשקל הכבד שעל כתפיהם. ברדה עצמו התייחס לתוצאה השבירה וטען אמש: "תוצאה של 1-0 שבירה מאוד, זאת רק המחצית הראשונה, יש לנו הרבה דברים לעבוד. אנחנו יוצאים לליטא שאנחנו יודעים שהתוצאה של היום לא תספיק לנו ונצטרך לבוא מוכנים במאה אחוז".

ברדה. קרדיט - וסרמיליה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה