אושיית הריאליטי של באר שבע חושבת שנשים חד הוריות הן הרבה יותר חזקות ומצליחות מכל אישה נשואה

$(function(){setImageBanner('714f9f4e-6533-4a1f-9386-66ebfa07868d','/dyncontent/2024/3/21/f5c6fbf4-2749-4549-8c62-2139dbde48d2.jpg',17667,'עע יעדים 0324 אייטם',525,78,false,33896,'Image','');})

במסגרת חודש האישה 2024, פנינו הפעם למעצבת האופנה ואושיית הריאליטי מבאר שבע, תאירה אלון, לענות על שש שאלות ברוח הנשיות והסמליות. והיא לא אחת שתפחד להעז במחשבותיה.

תאירה אלון. צילום: פרטי

צריך לדעתך לציין פעם בשנה את יום/ חודש יום האישה?

"צריך וחשוב מאוד לציין את חודש ויום האישה. ראשית, כל אישה היא האור, הכוח בבית וזאת שעושה הכל. שנית, יש נשים עוצמתיות שמשלבות גם קריירה וגם תחזוקה של בית, ובלי אישה בבית אין שמחת חיים".

איזה סוג של אישה את?

"אני אישה מאוד דומיננטית ואחת כזו שלא מפחדת להעז. אחת שעברה הרבה בחיים ויכולה להגיד לך שהיום אני יודעת לעמוד על שלי ולא מפחדת מרעשי רקע. אני חושבת ואפילו בטוחה שאני אישה עוצמתית. אני מחזיקה עסק, ילד, בית, רכב ומתמודדת עם הכל לבד וזה לא קל. היו מצבים שכמעט התפרקתי נפשית, אבל התמודדתי לאט לאט והבנתי שאם אקח הכל ללב ואדפוק חשבון יותר מדי אני לא אצליח. יש שיגידו לך שתאירה היא אישה חזקה ויש שיגידו אחרת, אך מכל מי שקרוב אליי כיף לי לשמוע את החיזוקים האלה: ״תאירה כל הכבוד לך את חזקה" או "אין הרבה חד הוריות שככה מתחזקות הכל לבד ללא עזרה כלכלית וללא תמיכה״. מאחלת לכל הנשים הקרייריסטיות המון הצלחה".

את חושבת שאישה צריכה גבר בחייה כדי להצליח ולעשות קריירה, להתחתן?

"חד משמעית כן. אישה צריכה גבר בחייה באופן כללי. חתונה זה עניין של בחירה, אבל זוגיות שהיא בריאה ופורחת ונותנת לאישה את המקום הטוב שלה לפרוח, לעשות קריירה, להגשים את עצמה - זה משהו שברגע שהוא קיים אז אני יכולה להגיד לך בעיניים עצומות כן. יש גברים פרימיטיביים שרוצים שהאישה רק תשב בבית כמו שפחה ולא תתפתח, ויש גברים שיעזרו ויתנו לאישה את כל הדרכים להצלחה. אלה הגברים האידיאליים".

תאירה אלון. צילום: דוד אליאס

נשים יותר מפרגנות האחת לשנייה או קנאיות?

"נשים זה עם קנאי נקודה! נשים זה עם רכלן, לא מפרגן, תחרותי, וכאשר מדובר בהצלחה שלך הן יכולות לעיתים להיות ערמומיות ויעשו הכל בכדי שתיפלי. לי זה קורה מקרוב אפילו במשפחה (לא אחיות חלילה) דווקא דודות וכאלה שהקנאה בהצלחה שלך הרגה אותן. אז כן, נשים זה עם נוראי".

ניתוחים פלסטיים ובוטוקס  -  מה היה קורה לנשים אם לא היה קיים בעולם?

"בתור אישה מאוד מטופחת שמראה ועור הפנים חשוב לה, אני יכולה להגיד לך שהמודעות היום בקרב ההזרקות וטיפולי הביוטי עלתה פלאים. תראי את פנינה רוזנבלום, אישה מדהימה, גם מהכרות אישית איתה אני רואה שעור הפנים שלה כל כך שמור ומטופח ואין גיל לטיפוח. אין קשר בין השכלה לאופי, אישה היא אישה נקודה. את עובדת עם אנשים, את עובדת עם קהל - חשוב מאוד. בעבר היו הרבה ביקורות לגבי ההזרקות וכדומה, אבל היום זה כבר עניין שכיח לגמרי ואפילו אם את לא מזריקה קצת בוטוקס את נהיית לא שייכת. לגמרי כזה".

אם היו מבקשים ממך לשאת נאום  ארצי על יום האישה ומעמדה ב2024 - מה היה חשוב לך לומר

"בנאום למעמד האישה ב2024, הייתי אומרת שעדיין קיים אי שוויון בין גברים לנשים, ובמיוחד מפריעה לי הסטיגמה לאימהות חד הוריות שחייב לנפץ את זה. לדעתי נשים החד הוריות הן הרבה יותר חזקות ומצליחות מכל אישה נשואה שמסתכלת על אימהות חד הוריות (גרושות, רווקות) בעין מגולגלת".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה