המצויינות שמובילה את צעירי הנגב: מפגש חשוב בין סטודנטים בסמי שמעון



מכללת סמי שמעון אירחה את הנהלת פדרציית ניו יורק בישראל, והפגישה אותם עם סטודנטים מצטיינים בתכנית "עמיתי בנין" היוקרתית

סיור פדרציית ניו יורק בסמי שמעון - קרדיט יח''צ

השבוע אירחה SCE המכללה האקדמית להנדסה על שם סמי שמעון ביקור מיוחד של הנהלת פדרציית ניו יורק בישראל, בקמפוס באר שבע של המכללה. מנכ"ל הפדרציה, איציק שמולי, וד"ר יעל ישראל כהן קיימו פגישות עם הנהלת המכללה לאור תוכנית "עמיתי בנין" המשותפת, ובהן דובר גם על שיתופי פעולה עתידיים. הנהלת הפדרציה פגשה את שני המחזורים של העמיתים ב-SCE, התרשמו מאוד מהסטודנטים ומחשיבות פעילותה של המכללה בדרום הארץ.

תכנית "עמיתי בנין" הינה תכנית חדשה שפועלת זו השנה השנייה במכללה האקדמית להנדסה SCE על שם סמי שמעון, התכנית מעניקה מלגות לימודים ומחיה לסטודנטים בעלי פוטנציאל למצוינות אשר מגיעים מרקע כלכלי מאתגר ולומדים את תחומי ה- STEM(המדע, הטכנולוגיה, הנדסה ומתמטיקה) בלבד. המלגה ניתנת על ידי קרן המלגות לתואר ראשון ע"ש סלים ורחל בנין הקרויה על שם הוריו של הפילנטרופ, מר אלברט בנין בשיתוף עם  UJA-Federation of New York  מתוך אמונה כי השקעה בחינוך במקצועות ה- STEM, תשפיע  על מוביליות חברתית וכלכלית.

המשימה של תכנית המלגות של "בנין" היא להגדיל את שוויון ההזדמנויות לפתח קריירה בתחומי ה  STEM התורמים לחדשנות המניעה את הכלכלה הישראלית, ולאפשר לסטודנטים לממש את הפוטנציאל המצוי בהם באמצעות הענקת מלגת שכר לימוד ומלגת קיום וכן תכניות העשרה המעניקות תמיכה אקדמית, השכלה כלכלית והנחייה מעשית כהכנה לקריירה בתחומי ה- STEM.

פרופ' יהודה חדד, רקטור SCE: "תכנית "עמיתי בנין" הינה תכנית חדשה שיצאה לדרך בשנה"ל תשפ"ב. אנחנו גאים ש SCE זכתה להיות בין שני המוסדות הראשונים המפעילים את תכנית הפיילוט, וכן לקחת חלק בעיצוב התכנית בהתאם לתנאים המשתנים בארץ וצרכי הסטודנטים, כך שנוכל להגשים את חזון התכנית להיות כלי משמעותי עבור הסטודנטים לא רק בפן הכלכלי אלא גם בפן האקדמי והאישי, באמצעות תכנים משמעותיים שעוברים הסטודנטים לאורך לימודיהם. שיתוף הפעולה של המכללה ופדרציית ניו יורק היא משמעותית ומסלילה את הדרך לחברה ישראלית שוויונית יותר, ומחזקת צעירות וצעירים אשר מגיעים מרקע אישי וכלכלי מאתגר ולהם פוטנציאל להצלחה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה