פרסום ראשון: צח ברק יתמודד גם בבחירות הקרובות - ''מתוך אהבה לעיר שלנו''



הפעיל החברתי ותושב העיר צח ברק, הודיע כי ירוץ בבחירות הקרובות למועצת העיר באר שבע. מקרוביו טוענים, כי התכנון הוא לשבור את מחסום המנדט האחד - ''יש בי רצון להמשיך ולקדם נושאים שלא בהכרח היו על סדר היום''

קרדיט - דייגו מיטלברג

המירוץ לבחירות המקומיות בבאר שבע ממשיך בכל העת: לאחר שהיום הודיעה נציגת ''ישראל ביתנו'', ג'ולי קייט כי היא מתכוונת להתמודד למועצת העיר - כעת, וכפי שמתפרסם פה בבאר שבע נט לראשונה, גם חבר המועצה נוכחי צח ברק הודיע כי הוא יתמודד ב-2023.

ברק, איש חיי הלילה ופעיל חברתי מוכר בעיר, התמודד בבחירות הקודמות מטעם סיעת קהילה, והוצב במקום השני ברשימה אחרי יסמין סאקס פרידמן. עם עזיבתה של פרידמן לפוליטיקה הארצית, תפס ברק את המושכות והפך לקול משמעותי וחשוב במועצה עבור צעירים רבים בעיר. ברק, בעבר נלחם לא מעט עבור נושאים כמו - תושבי העיר אשר סובלים מפוסט טראומה, איכות הסביבה ונזקקים. 

כאמור, ריצתו של ברק מסמנת אותו כמועמד הבכיר להוביל את הגוש היריב לגוש הימני במועצה. ברק, שאינו מוגדר כשמאל, כן מייצג לא מעט קולות ליברליים וחילוניים בעיר. עם זאת, האחרון ידוע כמי שמרבה לשתף פעולה עם חברי רשימות מכל הקשת הפוליטית. בהכרזתו, מספר ברק על השאיפות שלו לקראת הבחירות הקרובות: ''נרגש, גאה ובעיקר מודה על הזכות לשתף את כולכם, תושבי העיר שאני כל כך אוהב, בהחלטתי דווקא היום, ערב ט' באב''.

''חלקכם מכירים אותי ולאלו מכם שלא, אני צח ברק, חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת איכות הסביבה בשנתיים האחרונות. לפני חמש שנים החלטתי לראשונה להתמודד למועצת העיר כחלק מסיעת "קהילה" בראשות יסמין פרידמן. עשיתי זאת מתוך שליחות, מתוך אהבה לעיר שלנו שיש לה חלק עצום במי שאני היום ומתוך רצון לקדם אג'נדות ונושאים שתמיד היו קרובים לליבי. ביוני 2021 נכנסתי למועצת העיר, עברתי בלב כבד מהעולם העסקי לעשייה ציבורית ללא מטרות רווח כדי לפנות את כל זמני ומרצי עבור התפקיד המדהים הזה''.

צח ברק. קרדיט - אוהד ארידן

''למדתי את משמעות התפקיד נבחר ציבור, לקחתי קורסים, השתלמויות והכשרות כדי להיות נציג טוב יותר עבור תושבי העיר, נסעתי לא פעם לבית המחוקקים בירושלים על מנת לקדם את הדברים שחשובים לי ולרתום אנשים לטובת העיר, פעלתי לבדי לטובת הקהל הליברלי והשמעת קולו סביב שולחן המועצה. קידמתי במועצה את נושאי הסביבה והקיימות, רווחת בעלי חיים, העסקים הקטנים שתמיד אהיה חלק מהם (מי שלא היה לעולם לא באמת יבין), בני נוער בסיכון, מתמודדי נפש, ילדים ונוער על הרצף האוטיסטי, מתמודדי רווחה ועוד''.

''לאחר מחשבה עמוקה, התייעצויות רבות ובעידודם של אנשים מדהימים שהכרתי במהלך השנים הללו, החלטתי להתמודד בראשות רשימת "קהילה", בה התחלתי את דרכי, לבחירות הקרובות למועצת העיר. יש לנו ראש עיר נהדר, למדתי ממנו כל כך הרבה בשנתיים האחרונות ואני מודה על כך, אך יש בי רצון להמשיך ולקדם את הנושאים הללו, נושאים שלא בהכרח היו על סדר היום של מועצת העיר ולכן אני מאמין שהגיוון במועצה הוא כל כך חשוב ומשמעותי''.

עוד הוסיף ברק: ''השבר העמוק בו נמצאת החברה שלנו הותיר עליי רושם כבד בתקופה האחרונה, אני מסרב להאמין שאנחנו לא מסוגלים לגשר על הפערים בינינו, שאנחנו לא יכולים לפעול יחד למען עתיד משותף טוב יותר. בעתות משבר כאלו צריך להתחיל קודם כל מהבית, מהשכונה, מהעיר שלנו ולחזק את מה שמאפיין אותה יותר מכל- תחושת הקהילתיות. קל מאוד למצוא את המפריד. אנחנו עושים זאת כל הזמן. אבל בכל יום, ובמיוחד היום ט' באב, הרבה יותר קשה למצוא את המחבר, את המאחד, כיוון שאלו דורשים הקרבה, מאמץ, הבנה, פשרה ונכונות לקבל את השונה כשווה. עקרונות אלו ואחרים הם מהות הקהילה - היכולת לחבר קצוות שונים למטרה משותפת מתוך בסיס שוויוני המאפשר את הצלחת כל הפרטים השונים בה ונהנית מהגיוון הרב שהיא מציעה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה