מיכאלי מגנה את דבריו של קרליץ ותוקף את בוקר: "100% שנאה ו-0 עשייה"



טימור מיכאלי, מוביל רשימת "חוזה חדש לבאר שבעים", גינה בפוסט שהעלה את דבריו של הרב קרליץ מנהיג רשימת "ציר נאמן" לפיהם: "הגלובליסטים מהשמאל מנרמלים לנו תאוות בשר" ויוצא גם במתקפה חריפה נגד שמעון בוקר: "מסית נגד פעילי שמאל"

תוכן גולשים וצילום פרטי

28 ימים לבחירות ונדמה כי אווירת הבחירות מתלהטת, כאשר לאחר שהבוקר דווח ב"באר שבע נט" כי תנועת "ציר נאמן" מארגנת תהלוכת ספרי תורה שמטרתה בין היתר, למחות כנגד "נרמול תסביך המגדר והרס התא המשפחתי", כעת מגיעה התגובה של המחנה הליברלי.  

בפוסט שהעלה לרשתות החברתיות התייחס מיכאלי מוביל רשימת "חוזה חדש לבאר שבעים" הדוגלת בערכים ליברליים, אל 2 מקרים שקרו לאחרונה בב"ש אותם כינה: "מתקפות השנאה".

המקרה הראשון קשור לסגן ראש העיר באר שבע שמעון בוקר שעומד בראש רשימת '64 מנדטים', נגדו טען מיכאלי כי הוא "מסית ולא בפעם הראשונה, כאשר הוא מחלק פלייארים בתיבות הדואר בבאר שבע בהם נכתב: 'האם מפגיני שמאל ישרפו בתי כנסת בבאר שבע?' ", כאשר לאור פעלותו זו של בוקר, רמז מיכאלי כי שמעון בוקר אינו ראוי לשבת במועצה: "אין לי מילים, פשוט בושה! איך בבירת הנגב, עיר מטרופולין, יושבים כאלה נבחרי ציבור בעירייה ומתמודדים שוב למועצה?! שמעון בוקר אלוף רק בדבר אחד: 100% שנאה ו-0 עשייה".

המקרה השני אליו התייחס מיכאלי הינו התהלוכה המתכוננת של תנועת "ציר נאמן" עליה אמר מיכאלי: "במסווה של תהלוכת ספרי תורה, מועמד למועצת העיר באר שבע יוצא נגד הקהילה הגאה בעיר ונגד המחנה הליברלי באמירות קשות מאוד". כאשר בדבריו אלה מתייחס מיכאלי אל אמירותיו של הרב קרליץ, מנהיג רשימת "ציר נאמן" שיצא במתקפה ישירה וחריפה כנגד התנועות הליברליות באומרו: ''הגלובליסטים מהשמאל מנרמלים לנו תאוות בשר, מין ותסביכי מגדר מגיל 0 ומחריבים לחלוטין את ערך וכבוד המשפחה". 

כמו כן, כאמור, רשימת "ציר נאמן" הכריזה על תהלוכת ספרי תורה, שבמסגרתה טען הרב קרליץ כי הוא "מתכוון לצאת עם חסידיו לתהלוכה נגד הליברליות והלהט"ב". ברשימה קראו לציבור להגיע בהמוניהם לתהלוכה והדגישו כי: "למרות שתיתכן התנגדות לתהלוכה זו, משונאי עמנו ומורשתנו, הם לא רלוונטיים, אנחנו הרבה יותר ודורשים לחיות על פי אמונתנו בארץ ישראל, מדינת העם היהודי. בואו נראה לגלובליסטים מה אנחנו חושבים על הסדר העולמי החדש שלהם, אותו הם דוחפים לכולנו במרמה וכפייה".

מהבית הגאה נמסר: "בימים האחרונים אנו עדים לעליה במקרים להט"בפובים בבאר שבע. נראה כי הבחירות המקומיות ברשויות גורמת להתעוררות של גורמים קיצוניים ואלימים שמאיימים לפגוע במרקם החברתי המגוון בעיר. הבית הגאה מגנה כל גילוי של אלימות, גזענות ושנאת חינם, במיוחד כאשר היא מופנית כלפי חברי הקהילה הגאה".

"דווקא בתקופה זו אנו מצפים מהעייריה ומראש העיר לגנות בכל תוקף גילויי אלימות ולהט"בופוביה כאלה. הבית הגאה היה וישאר מקום בטוח, פתוח ומכיל עבור חברי הקהילה, משפחותיהם וכל תושבי העיר. הבית הגאה והועד מזמינים את חברי הקהילה המעוניינים בכך לדבר איתנו, לשתף ולהיות ביחד!". 

מטעמו של ראש העיר רוביק דנילוביץ' נמסר: "צר לנו שבימים אלה של מערכת בחירות יש כאלה שפועלים כדי להתסיס ולפלג. אנחנו תמיד בצד המחבר והמאחד!. בבאר שבע יש מקום לכולם מתוך כבוד לכל האוכלוסיות. באר שבע היא מודל לשיוויון בין הקהילות השונות אשר חיות בעיר וכך זה ימשך!"

מסיעת קהילה בראשות צח ברק נמסר: "באר שבע היא עיר מגוונת ומיוחדת, הגיוון הזה הוא יתרון. הגיוון נותן לנו את האפשרות להכיר, ללמוד על האחר שעומד מולנו ולבנות חיים של שיתוף. אנו מאמינים באמת ובתמים כי אפשר לחיות יחד. הקהילה הלהט"בית בבאר שבע היא קהילה ותיקה של תושבי ותושבות העיר הפועלת עבור רווחת חבריה, ודוגלת בקידום של סובלנות וקבלה בחברה. בקהילה הגאה יש אנשים שומרי מסורת, דתיות וחילוניות, מצביעי שמאל ומצביעי ימין. מצעד הגאווה המתקיים מזה שבע שנים הוא מצעד הקורא לשמחה וקבלה במרחב הציבורי".

"אנחנו בסיעת קהילה מאמינים כי יש לקיים שיח וחיבור במקום פירוד ופילוג. מצעדים והפגנות נגד חלקים באוכלוסייה הם לא הדרך הנכונה, הקוראים להדרה ושלילה של האחר, הם פוגעניים ואין להם מקום בכלל ובפרט בבאר שבע. תלישת דגלי גאווה במרחב הפרטי היא פעולה אלימה ויש לצאת נגדה באופן נחרץ, ואנו מתכוונות לקדם זאת מתוך מועצת העיר. בואו נשמור על האופי המיוחד של באר שבע, על שלל הקהילות החיות בה. עזרו לנו לקדם חברה שוויונית ומכילה". 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה