הבחירות המקומיות בעומר: ארז בדש ינסה להמשיך את המורשת המשפחתית בראשות המועצה



המירוץ בעומר הפך לדו ראשי לאחר פרישתו של יוסי כהן, וכעת המאבק עומד בין ארז בדש לסימה כחלון. נכון לעכשיו נראה שזה הולך להיגמר בצורה צמודה למדי, ורגע לפני שהקלפיות ייפתחו מחר - אנחנו בבאר שבע נט תפסנו את המועמד לראיון בחירות קצר ולעניין: ''כולם מוזמנים ויוזמנו לשבת בקואליציה ללא חשבונות והתחשבנויות קטנוניות''

ארז בדש. צילום: אלעד מלכה

הבחירות המקומיות בעומר יצאו מחר לדרך, ונראה כי זה הולך להיות מאבק צמוד, אולי אפילו בין הצמודים שיהיו מבין כל הערים והיישובים בנגב. מצד אחד סימה כחלון, אשר התמודדה לתפקיד בפעם הקודמת והפסידה לפיני בדש, ומן העבר השני ארז בדש, עד לאחרונה ראש מועצת נאות חובב אשר יתמודד לראשונה בעומר. עוד לפני כן, תפסנו אותו לראיון הבחירות של באר שבע נט.

איך אתה מסכם את התקופה האחרונה?

''רכבת הרים. התחלנו את מערכת הבחירות בישראל אחרת, של לפני ה-6.10 ואנו מסיימים אותה ארבעה חודשים לאחר המועד המקורי, בעיצומה של המלחמה שגזלה את מיטב בנינו ובנותינו. תקופה מטלטלת ומאתגרת אך כזו שבנסיבות מצערות וטראגיות איחדה אותנו סביב מה שחשוב והוציאה את המיטב מכולנו. ברמה האישית חשפה אותי התקופה האחרונה שוב לפנים היפות של קהילתנו לה 500 גוונים של התגייסות והתנדבות''.

מה האני מאמין שלך?

''ענייניות, שיתוף, ניהול על בסיס יעדים ובקרה מתמדת. ענייניות - לפעול לפי מה שצריך ונכון לפי העניין, לא האדם. שיתוף – להקשיב לכלל בעלי העניין בפתיחות לפני קבלת ההחלטה ולאחר קבלתה, לוודא שכולם בארגון מחוברים ומתחברים אליה, מהמנהלים ועד אחרון העובדים. ניהול על בסיס יעדים – תכנון מפורט, ברמה הרב שנתית והשנתית בכל תחומי הפעילות, הגדרת יעדים כמיתים ומדידים לכל אחד ממדדי הביצוע ובקרת ביצועם באופן קפדני, תוך היזון חוזר לתכנון מתוך הבנה שהמציאות דינמית ומשתנה. כך ניהלתי כל ארגון ב 30 השנים האחרונות , בהצלחה יתרה וכך בכ וונתי לפעול גם בעומר''.

מה הנושא שהכי חשוב לדעתך ליפול בו ביישוב?

''השמירה על הביטחון ועל הסדר הציבורי, גיבושה ויישומה של תפיסת ביטחון כוללת, פיתוח מערכת החינוך העירונית על כל רבדיה, טיפול בתשתיות ובנראות פני היישוב ופיתוח בר קיימא של אזור התעשייה והתעסוקה. עומר מחוייבת להיות יישוב עם תושבים חזקים ומועצה שתאפשר את י ישום התוכניות הגדולות שלנו ליישוב המחייבות משאבים, כספיים, פיזיים וניהוליים חזקים. אחזור ואדגיש – אעמוד בעצמי בראש ועדת הביטחון והחירום מתוך הבנה שמה שלא יעבוד בשגרה לא יעבוד בחירום. אני מזמין את הציבור לקרוא את המצע של עומר אחת שנכתב לפני ה ,7.10 המתבסס על ניסיון מוניציפאלי עשיר והרלוונטי היום בדיוק כפי שהיה אז ומשקף בדיוק נושאים אלה. כמובן שלאחר השבת הקשה, התאמתי את תפיסת הבטחון כולה והמימד האנושי מקבל כמובן את המשקל הדרוש בתפיסה המעודכנת''.

ארז בדש. צילום: אלעד מלכה

מה תעשה חדש או בשונה ממה שהיה עד עכשיו?

''בקצרה: שיתוף, הקשבה ועבודה על בסיס הסכמות בקואליציה רחבה ככל שניתן. מטרת המועצה לשרת את תושביה ואת הקהילה על כל גווניה. לצורך כך אגבש קואליציה רחבה ככל שניתן שבה כל אחד מחברי המועצה שייבחרו יוכל למצוא בה מקום של כבוד. אקשיב באופן ענייני לצרכים ולדעות השונות. נקבל באופן ענייני את ההחלטות הנכונות ביותר עבור תושבי עומר ועתידה ונשתף את הציבור בהחלטות שהתקבלו ובאופן עמידתנו במדדים וביעדים שהגדרנו ליישומן בשקיפות מלאה, היכן שהצלחנו והיכן שפחות''.

במידה ותבחר, האם תשקול קואליציה עם שאר המועמדים?

''חד משמעית כן. בכוונתנו לפעול לקידום היישוב ולהצעדתו קדימה בכל הנושאים לטובת כלל התושבים, בין שבחרו בנו ובין אם לאו. ראשות המועצה הינה שליחות ציבורית, משמרת זמנית במהלכה חובה עלינו לדאוג ליישוב, לתושביו ולצרכיהם ולייצר מציאות של שיפור מתמיד. שליחות זו מחייבת קואליציה רחבה המתבססת על הסכמות ועל המשותף ואופוזיציה לעומתית אינה משרתת אותה. כולם מוזמנים ויוזמנו לשבת בקואליציה ללא חשבונות והתחשבניות קטנוניות''.

ובמידה לא, האם תשקול להישאר בקואליציה או באופוזיציה?

''טובת היישוב ותושביו מנחים כיום וינחו בעתיד את כלל נבחרת עומר אחת ואותי באופן אישי וכך נפעל ונצביע בכל דבר ועניין במועצה. אני מאמין בתושבי עומר ובשיקול דעתם, בטוח שיבחרו בביטחון ולפיכך סבור שהשאלה הקודמת ששאלת רלוונטית יותר''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה