''בגלל בעיה טכנית'': יהודה בננו הכריז על פרישתו מהמרוץ לבחירות



חבר מועצת הביטחון של העיר, שהצהיר כי הוא מגיע לשנות את הביטחון האישי של התושבים - הודיע כי הוא פורש מהמירוץ בשל ''בעיה טכנית'' במהלך הגשת הרשימה

יהודה בננו. קרדיט - דור יחזקאלי

אחד המועמדים המסקרנים בבחירות הקרובות לא ירוץ ולא ייקח בהם חלק: יהודה בננו, אשר התכוננן להתמודד עם רשימתו ''כן לביטחון'' בבחירות הקרובות, הודיע במהלך סוף השבוע האחרון כי נבצר ממנו להשתתף, וזאת בשל מה שהוגדר על ידו ''טעות טכנית''.

בננו, שבמהלך החודשים האחרונים הגביר את מעורבותו ברשתות החברתיות, הצהיר כי הוא מתכוון לפעול בנושא הביטחון האישי ואף הכריז על תכנית בנושא. עם זאת, בהודעה שפרסם, הכריז בננו כי כל התכניות יאלצו לחכות לבחירות הבאות: ''תושבים ותומכים יקרים יקרות, המרוץ למועצת העיר הגיע לסיומו. לצערי, לאחר הגשת המועמדות הרשימה נפסלה עקב תקלה טכנית בלתי צפויה. אני כותב לכם עם דמעות בעיניים, החודשים האחרונים היו בשבילי חוויה יוצאת דופן''.

''נפגשתי אתכם, שמעתי אתכם, חשתי את כאביכם ואת חוסר הביטחון המשווע שאתם נמצאים בו בחלקים רבים בעיר.
הגעתי עם משנה סדורה ותכנית עבודה, שבימים אלה אנו עדים ליישום שלה בחלקים שונים בעיר. אני קורא לקברניטי העיר, קחו את התכנית הביטחונית שלי ואמצעו אותה במלואה. כפי שאמרתי בתחילת דרכי, אינני איש פוליטי. לא באתי לחפש קרדיט, אלא רק לשנות את המדיניות ולהחזיר את הביטחון לכל תושבי העיר''.
''השבוע התנהלו מגעים לאיחוד רשימות על מנת שלא לשרוף קולות בקלפי. לצערי שחקנים פוליטיים מנוסים שדאגתם היחידה הייתה לכיסא ולעצמם מנעו את האיחוד בידיעה ברורה שתיפגע בשינוי שהעיר זקוקה לו. אני קורא להם מכאן, ויודע שהם יקראו את הדברים, עשו מעשה והתאחדו למען העיר. אני מאמין בבורא עולם ובמה שקרה. הקב"ה לא שם אדם במקום, אלא אם הוא יכול לעמוד בו. אני מודה על הטוב ועל הרע. אמשיך לפעול בכל דרך ולסייע לכל פונה, ככל שאוכל כפי שעשיתי בעבר. זו משימת חיי. העיר משימת חיי.
בטוחני שיש אנשים שישמחו לאיד על התקלה שנתקלנו בה. תנוח דעתם - אני אמשיך לפעול למען העיר בתוך מועצת העיר, בכנסת ובממשלה. אני מאחל למתמודדים במפלגות השונות בהצלחה. אתם שליחי ציבור ותיבחרו למען הציבור שסומך עליכם''.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל:[email protected] 



 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה